طراحی سایت با لاراول

همه روزه به قدرت طراحي سايت و علمش اضافه مي شود و فريم ورکهاي زيادي در حال توسعه و ايجا هستند . هر برنامه نويسي براي پيش برد اهداف خود فريم ورکي را ايجاد مي کند برخي از اين افراد فريم ورک ها را به صورت کد باز در اختيار عموم قرار مي دهند تا همه از اون استفاده کنند. يکي از اين افراد تيلور اوتول است که فريم ورک لاراول خود را به صورت کد باز قرار داده است تا همه بتوانند از آن استفاده کنند .

لاراول چه نوع فريم ورکي است ؟
لاراول (laravel) فريم ورک مبتني بر معماري MVC است که توسط تيلور اوتول ايجاد شده است . لاراول يک فريم ورک بسيار قدرتمند است که امروزه در بين برنامه نويسان php بسيار رونق يافته است . و بيشتر افراد از اين فريم ورک استفاده مي کنند.
لاراول توسعه برنامه هاي تحت وب را بسيار آسان و سريعتر کرده است . فريم ورک لاراول يک فريم ورک بسيار انعطاف پذير است. در اين فريم ورک به راحتي مي توانيم عملکرد بسيار از بخش هاي نرم افزار را بدون نياز به تغيير در کدهاي اصلي تغيير داد.
لاراول در ايجاد يک اپليکيشن براي کدهاي تکراري برنامه نويسي ، راه حل و shortcode هاي مناسبي ارائه مي دهد.
مزيت ديگر لاراول در اين است که از نقاط قوت ساير ساير فريم ورکهاي Php استفاده کرده است تا انعطافپذيري بالايي را در کد نويسي داشته باشيم .براي مثال لاراول از کتابخانه هاي فريم ورک سيمفوني بسيار استفاده کرده است .

مي توان مزاياي زير را به صورت کلي براي فريم ورک لاراول نام برد:
1- راه اندازي آسان لاراول مزيت برتري نسبت به ساير فريم ورک هاست
2- برنامه نويسان به راحتي مي توانند اين فريم ورک را ياد بگيرند
3- به روز رساني آن بسيار آسان است
4- مبتني برمعماري MVC است
5- قابليت ماژولار دارد
6- سرعت ارتباط با ديتابيس
7- مديريت داده ها در اين فريم ورک بسيار آسان است .
8- اجراي آسان روند معمول برنامه نويسي
9- و بسياري از مزاياي ديگر
وب نوش