دست کم گرفتن اهمیت و تاثیر طراحی سایت با کیفیت

اغلب شرکتها براي صرفه جويي مالي در هزينه هاي پروژه ، از پرداخت هزينه براي طراحي با کيفيت خودداري مي کنند و از قالبهاي آماده براي وب سايتشان استفاده مي کنند و اين قطعا يک اشتباه در طراحي سايت است .
طراحي سايت مفهومي فراتر از ايجاد صفحات وب با ظاهري زيباست . در واقع کار يک طراح سايت اين است که با استفاده از نمونه هاي قبلي که ديده و تجربياتش و همچنين مهارتهايي که در زمينه توسعه وب دارد ، بهترين طرح ممکن را متناسب با اهداف وب سايت و همچنين مخاطبين آن ارائه کند . موفقيت در اين مسئله تقريبا غيرممکن است زماني که شما به طور دلخواه از يک گالري براي وب سايتتان قالب آماده اي که صرفا ظاهر خوبي دارد انتخاب مي کنيد و از آن براي طراحي سايت خود استفاده مي کنيد . اينکار از ديدگاه راهبردي براي رسيدن به هدف از ايجاد وب سايتتان کاملا اشتباه است .

عدم تست پروژه پس از باز طراحي سايت
يکي ديگر از مراحل مهم و اساسي يک پروژه طراحي سايت که معمولا ناديده گرفته مي شود ، مرحله تست وب سايت است . اين مرحله شامل تست عملکرد و اطمينان از کيفيت کار است که البته به گونه اي نيازمند تست کاربري نيز مي باشد . درست است که انجام دقيق و کامل مرحله تست وب سايت به هزينه هاي پروژه مي افزايد ، اما گذشتن و اهميت ندادن به اين مسئله مانند اين است که شما تاس بريزيد و انتظار بهترين نتيجه را داشته باشيد . اگر پروژه موفق شود که از خوش شانسي است ، در غير اين صورت هزينه بازنگري و يافتن معايب و خطاهاي پروژه بسيار براي شما گران تر تمام مي شود نسبت به اينکه پيش از راه اندازي سايت آن را دقيق و کامل تست فني مي کرديد .

عدم برنامه ريزي درست و مناسب براي اتفاقات پس از راه اندازي سايت
راه اندازي يک وب سايت جديد کمي هيجان انگيز است ، اما اين تازه شروع کار براي برنامه ريزي يک پروژه موفق است . براي اينکه حقيقتا بر روي کيفيت وب سايت جديد سرمايه گذاري کنيد ، بايد براي زمان پس از راه اندازي آن نيز برنامه داشته باشيد . اين برنامه ريزي شامل مواردي چون نظارت بر ترافيک سايت ، تامين محتواي به روز و مناسب براي مخاطبان آن ، و هچنين ساير موارد از جمله توسعه و پيشرفت هاي آتي وب سايت بر اساس اطلاعاتي که جمع آوري کرده ايد مي باشد .
وب نوش