امتیاز منفی گوگل به مطالب تکراری سایت

دومين مسئله ي پر اهميت بعد از طراحي سايت، مسئله ي سئو سايت است. اما چرا گاهي اوقات سايت هايي را مي بينيم که کاملا ساده هستند و قالب گرافيکي آنچناني ندارند اما داراي رتبه ي بالايي در گوگل هستند و برعکس، سايتهايي را مي بينيم که داراي قالب گرافيکي زيبا و جذابي هستند اما داراي رتبه بالايي در گوگل نيستند؟ پاسخ اين سوال به محتويات گذاري صحيح در سايت برمي گردد چون تنها با محتويات گذاري صحيح و رعايت نکات کليدي سئو ميتوان جزء لينکهاي اول در صفحه ي اول گوگل بود. محتويات گذاري صحيح يعني چه ؟ محتويات گذاري صحيح يعني براي مثال از مطالب تکراري در سايتتان استفاده نکنيد.
يک شخصي که مديريت سايتي را برعهده دارد و بيشتر کار محتويات گذاري را انجام مي دهد بايد براي افزايش رتبه سايت خود در ابتدا نظر مساعد موتورهاي جستجو را جلب کند، چرا ؟ چون کاربران بيش از هرچيزي ، به موتورهاي جستجو اطمينان دارند و سايتهايي را که در صفحه ي اول موتور جستجو خود مشاهده مي کنند را سايتهايي قدرتمند مي دانند حتي با اينکه آن سايتها داراي گرافيکي ساده باشند. و اما مدير سايت براي اينکه توجه موتورهاي جستجو را به سايت خود جلب کند بايد چه کند؟
مدير سايت نبايد کيفيت را فداي کميت کند يعني اينکه نبايد کل سايت خود را با مطالب تکراري پرکند. براي بعضي از افراد توليد مطالب جديد کار آساني نيس به همين دليل مطالب سايت هاي ديگر را در سايت خود قرار مي دهند و اين محتويات گذاري اشتباهي است که گوگل هم براي آن تنبيه خوبي قرار داده است.
درصورتي که دائما از مطالب تکراري در سايت خود استفاده کنيد اين مطالب از نتايج گوگل حذف ميشود و اگر بخواهيد سايتتان را در اين زمان ارزيابي کنيد متوجه خواهيد شد که سايت شما به نقطه ي صفر بازگشته است و رتبه ي سايت شما پايين مي آيد. بنابراين استفاده از مطالب تکراري در سايت تاثيربسزايي در سئو سايت خواهد داشت والبته استفاده مکرر از مطالب تکراري آسيب جبران ناپذيري را به سئو سايت وارد خواهد کرد.
بنابراين هيچ وقت کيفيت کار را فداي کميت نکنيد .

سي ار کو