طراحی خلاقانه وب سایت

طرح و ترکيب وب سايت شما، پايه اصلي آن است. طراحي وب سايت، راهنماي کاربر در بخش‌هاي مختلف است و به او نشان مي‌دهد چه چيزي در سايت شما از همه مهم‌تر است. هم‌چنين زيبايي وب سايت به طرح آن (Layout) وابسته است.
طرح‌بندي (Layout) خلاقانه موثر، هميشه مسيري طولاني براي تقويت تجربه کاربري (ux) در پيش دارد، هرچند خلاقيت نبايد باعث کاهش usability سايت شود. بايد خود را به جاي کاربر بگذاريم: چه چيزي را مي‌خواهيم اول ببينيم؟ چگونه به بهترين نحو ارتباط برقرار کنيم؟ قبل از شروع طرح‌بندي بايد اين سوالات را از خود بپرسيد زيرا Layout، ادامه طراحي شما را تحت تاثير قرار خواهد داد.

وب سايت‌هاي زير طرح‌هاي غيرمعمولي خاصي دارند. الزاما عالي و کامل نيستند اما شايد بررسي آن‌ها باعث جرقه زدن خلاقيت شما شود.
زمان لود سايت، انيميشن سه بعدي جالبي از خط‌ها صفحه را پر مي‌کند. فلش‌ها حرکت را نشان مي‌دهند و کاربر را تشويق به اسکرول صفحه مي‌کنند. ادامه محتوا از سه ستون اصلي تشکيل شده است که دو تاي آن‌ها بزرگ‌تر هستند و ستون سوم در کنار صفحه و کوچک‌تر قرار داده شده است. به علت استفاده از گوشه‌هاي گرد مانند و فضاهاي خالي، هر قسمت حسي از حالت تقسيم‌بندي جعبه مانند به شما القا نمي‌کند. طرح‌بندي اين سايت استفاده کاربر از آن را آسان کرده است.

The Drawing Room

We Love Noise

Ende

Huys

Neue Yorke

Institut Choiseul

Paper & Paint

Baumastisch

Adam Hartwig

Contad

Designer’s Friend