آینده بازاریابی اینترنتی در سال 2015 میلادی

سال 2014 به فراز و نشيب هاي بسيار به پايان رسيد و هم اکنون در سال 2015 هستيم. در اين مقاله سعي داريم آينده بازاريابي اينترنتي را در سال 2015 پيش بيني نماييم تا از اين طريق بتوانيم روش هاي بهتري را در جهت کسب و کار اينترنتي خود اتخاذ نماييم. در اين سال شما مي بايست برنامه ريزي مجدد براي بازاريابي اينترنتي و ديجيتال خود انجام دهيد تا از هزينه و زمان خود بهترين نتيجه را بگيريد و تمرکز خود را بر آنهايي بگذاريد که به روز تر بوده و در جوامع اينترنتي امروزي تاثير بيشتري مي گذارد.

تحقيق و تفحص
بهتر است علمي تر کار نموده و بر روي مشتريان خود و نيازهاي ايشان بررسي بيشتري انجام دهيد. قبل از شروع هر کاري نيازهاي مشتريان خود را گردآوري نموده و در جهت رفع نيازهاي ايشان برنامه ريزي نماييد. مطالب و ساختار وب سايت را به توجه به نياز مشتريان خود ايجاد نماييد. تمامي جنبه هاي کاري خود را پوشش دهيد تا سوالات کاربران در زمينه شغلي شما در وب سايت شما مرتفع گردد و کاربر وب سايت تمامي اطلاعات مورد نياز خود را از وب سايت شما به راحتي بدست آورد.

بازاريابي ويدئو
با توجه به افزايش سرعت اينترنت در سال هاي اخير و مخصوصا سال 2015 کاربران اشتياق بيشتري به رويت فايل هاي ويدئويي در محيط اينترنت پيدا نموده اند و با توجه به آنکه ويدئو و تصاوير يکي از بهترين راه هايي انتقال مطلب مي باشد بازاريابي از طريق فايل هاي اينترنتي در محيط اينترنت بسيار رونق پيدا کرده است. امروزه به اشتراک گذاري ويدئو و بازاريابي از طريق آن يکي از بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي مي باشد و با توجه به انتقال راحتر مطلب از طريق ويدئو نسبت به متن تاثير بيشتري بر روي کاربران خواهد داشت.

سئو
سئو يکي از راه هاي بازاريابي از طريق وب مي باشد که به عنوان بهترين روش بازاريابي اينترنتي به شما مي آيد و به طور کلي متمايز از قبل شده و هم اکنون براي آنکه در نتيجه جستجوهاي موتورهاي جستجو نظير گوگل جايگاه مناسبي داشته باشيد در کنار وب سايت خوب و بهينه سازي شده مي بايست مطالب مناسب و همچنين برند خوبي داشت. گوگل هم اکنون ارزش بيشتري براي برندها در نظر مي گيرد و هم اکنون به جاي تمرکز بر کلمات کليدي بهتر است بر روي معرفي شرکت خود به عنوان يکي از شرکت هاي مطرح در زمينه شغلي خود تلاش نماييد. براي رسيدن به اين هدف در کنار داشت وب سايت خوب و سئو مطالب وب سايت نيز مي بايست در جهت برند سازي مجموعه ارائه گردند. براي معرفي برند خود مي بايست از تمامي روش هاي تبليغات چه در محيط اينترنت و چه در خارج از آن بهره ببريد.

شبکه هاي اجتماعي
امروزه شبکه هاي اجتماعي بسياري به وجود آمده اند که تقريبا هر کاربر در اينترنت عضو يکي از آنها مي باشد و روز به روز کاربران جديدي به اين شبکه هاي اجتماعي اضافه مي شوند و بنابراين عضويت و فعاليت مستمر در شبکه هاي اجتماعي بسيار مهم تر از قبل شده است. با توجه به حجم گسترده استفاده کنندگان از شبکه هاي اجتماعي و افزايش گسترده کاربران آن، تاثير آن بر بازاريابي اينترنتي بسيار بيشتر از قبل مي باشد. بنابراين براي آنکه بازاريابي اينترنتي موفقي داشته باشيد به شما توصيه مي گردد هر چه مي توانيد شبکه هاي اجتماعي خود را فعال تر نگاه داريد.