پلاگین های ارسال پیغام خصوصی در وردپرس

وردپرس یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوای تحت وب می باشد که دارای امکانات فراوانی است. در صورتی که قابلیت مورد نظر شما در لیست امکانات اولیه وردپرس نبود می توانید با جستجو در دایرکتوری پلاگین های وردپرس امکان مورد نظر خود را جستجو نمایید و در صورت وجود امکان در سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود نصب نمایید. قابلیت ارسال پیغام خصوصی در امکانات پایه وردپرس وجود ندارد بنابراین می بایست با استفاده از پلاگین ها این امکان به وردپرس اضافه گردد. پلاگین های ارسال پیام خصوصی بسیاری برای وردپرس وجود دارند اما من در این بخش برخی از مطرح ترین و بروز ترین پلاگین ها را برای شما لیست می نمایم:

Front End PM

پلاگین ارسال پیام خصوصی نسبتا جدید وردپرس که دارای امکانات فراوانی می باشد پس از نصب این پلاگین منوی جدیدی در مدیریت وردپرس با نام Front End PM ایجاد می گردد که دارای دو زیر منوی تنظیمات و دستورالعمل می باشد. این پلاگین برای نمایش هم دارای بخش ساخت منو و هم دارای کد کوتاه می باشد و بنابراین می توانید در هر جا که بخواهید این سیستم را فعال نمایید.

Cartpauj PM

پلاگینی نسبتا قدیمی و قدرتمند برای راه اندازی سیستم ارتباط داخلی اعضاء وب سایت می باشد. این پلاگین پس از نصب زیر منویی در بخش تنظیمات کنترل پانل به همین نام ایجاد می نماید که می توانید با استفاده از آن تنظیمات این پلاگین را انجام دهید. این پلاگین برای نمایش فقط کد کوتاه دارد و می توانید درون مقاله آن را فعال سازی نمایید.

Private Messages For WordPress

پلاگین بسیار قدیمی پیغام خصوصی وردپرس که در حدود دو سال به روز رسانی نشده و دارای امکانات فراوانی می باشد. تعداد نصب این پلاگین از سایر پلاگین های پیام خصوصی وردپرس بیشتر می باشد اما بسیار قدیمی می باشد و استفاده از آن توصیه نمی شود.

WP Private Messages

یکی از قدیمیترین پلاگین های سیستم ارتباط داخلی اعضاء وردپرس که در حدود 6 سال بروز رسانی نگردیده است و بنابراین استفاده از آن به هیچه وجه توصه نمی گردد.

می توانید لیست کامل پلاگین های ارسال پیام خصوصی وردپرس را در این آدرس https://wordpress.org/plugins/tags/private-message مشاهده نمایید. البته پلاگین های شبکه اجتماعی نظیر buddypress دارای امکانات جانبی ارسال و دریافت پیام خصوصی می باشند که در صورتی که قصد دارید سایت های بزرگتری راه اندازی نمایید می توانید از پلاگین های شبکه های اجتماعی نیز استفاده نمایید.