موفقیت خود را در طراحی سایت تضمین کنید

براي آنکه سايتي قوي و موفق داشته باشيد در کنار آنکه به طراحي سايتي با محتوا و مطالب کافي اقدام مي نماييد و همچنين کيفيت وب سايت خود را مد نظر قرار مي دهيد مي بايست بر روي امور بازاريابي اينترنتي خود نيز تمرکز نماييد تا بتوانيد از وب سايت خود کسب درآمد نماييد.

براي کسب موفقيت در طراحي سايت کافي است يک پروسه منظم و برنامه ريزي شده را به صورتي ماهرانه دنبال نماييد. موفقيت در طراحي سايت در واقع جلب رضايت مخاطبان خاص و تبديل آنها به کاربران دائمي است. در ادامه اين مقاله مراحل انجام يک طراحي وب سايت موفق توضيح داده شده است. با به کار گرفتن اين مراحل کاري به تدريج ترافيک سرازير شده به سمت وب سايت شما افزايش يافته و به کمک معرفي کاربران به يکديگر به صورت گرافي، وب سايت و در واقع حيطه کاري شما در جمع کاربران مطرح و شناخته مي شود. به اين ترتيب پله هاي موفقيت را يک به يک طي کرده و به آرامشي ارزشمند در کار خود دست پيدا مي کنيد.
مرحله يک : چکيده !
يکي از مهم ترين مراحل پيش از آغاز طراحي وب سايت اين است که به خوبي حيطه فعاليت و تخصص خود و در واقع مرز مارکتينگ­تان را تعيين کنيد. در اين راستا حجم محتواي موجود در تک تک صفحات وب سايت خود را مشخص کرده و سپس مطالب ناب را در وب سايت با توجه به تخصص خود انتشار نماييد.
مرحله دو : برنامه ريزي
صبر کنيد .. !! براي انتشار محتواي ناب و معتبر عجله نکنيد...!
در اين مرحله در مورد ناوبري مناسب صفحات، ترتيب آنها و محتواي موجود در آنها تصميم گيري کرده و يک ديدگاه کاملاً شفاف از وب سايت را براي خود ترسيم نماييد. مشابه بسياري از فعاليت ها، در طراحي ماهرانه يک وب سايت برنامه ريزي و تعيين کردن نقشه راه بسيار مهم و تاثيرگذار است. صرف وقت، هزينه و انرژي در فاز برنامه ريزي طي کردن مسير موفقيت را تضمين مي کند.
مرحله سه : طراحي
بعد از مشخص کردن دقيق حيطه کاري و ترسيم نقشه راه، به سراغ طراحي تصاوير و عکس ها برويد. در اين مرحله تکستوگرافي، تصاوير، رنگبندي و صفحه آرايي برندينگ خود را تعيين کرده و اعمال مي کنيد. در انتهاي اين فاز قالب و الگوي طراحي شما آماده خواهد بود.
مرحله چهار : توسعه، راه ندازي و نگهداري
دقت کيند که با آماده سازي و اعمال الگوي طراحي، اقدامات شما هنوز نهايي نشده است. شما به عنوان يک طراح حرفه اي بايد در طول زمان، الگو، صفحه آرايي، محتوا و عملکرد وب سايت خود را نگهداري نماييد. در واقع مراحل کاري در چرخه توسعه، اجرا و نگهداري خلاصه مي شود.
نتيجه گيري
با عملي کردن ترتيبي مراحل بالا موفقيت شما در طراحي وب سايت تضميني است.
منبع: دارکوب