دانلود رایگان آیکون با flaticon

يکي از بهترين راهکارها براي طراحي وب سايت هاي کاربر پسند استفاده درست و به جا از آيکون هاست و يکي از بهترين منابع رايگان براي دانلود آيکون وب سايت flaticon.com است.وب سايت flaticon يک مخزن بزرگ از انواع آيکون هاست و تقريبا مي توان گفت شما براي هر کاري ميتوانيد يک آيکون متناسب در اين وب سايت پيدا کنيد.

آيکون هاي زيبا و خلاقانه
مهمترين ويژگي آيکون هاي flaticon اين است که بسيار زيبا و خلاقانه هستند و همانطور که از اسم سايت پيداست تقريبا تمام آيکون ها flat هستند که يک متد طراحي به روز است و ديگر از آيکون هاي با طراحي قديمي مثل آيکون ها وب سايت هايي مانند iconarchive در اين سايت خبري نيست.

جست و جوي سريع و راحت آيکون
مهمترين ويژگي وب سايت flaticon امکان جست و جوي سريع و راحت آيکون هاست ، زماني که شما وارد سايت مي شويد با يک فيلد جست و جوي بزرگ روبرو مي شويد و کافيست چند حرف ابتدايي آيکون مورد نظر خود را وارد کنيد تا موتور جست و جوي سايت به صورت تمام آيکون هايي که با اين حروف شروع ميشوند را براي شما نمايش دهد و شما پس از انتخاب آيکون مورد نظر خود با تعداد بيشماري از آيکون ها در دسته مورد نظرتان روبه رو مي شويد. به عنوان مثال من با سرچ کلمه گوگل با 316 آيکون از اين دسته روبرو شدم که اکثر لوگو محصولات مختلف گوگل مثل G+ يا chrome بودند.

دانلود آيکون با فرمت psd ، png ، svg و ساير فرمت ها
حال که آيکون مورد نظر خود را پيدا کرديد مي توانيد آن را با فرمت psd دانلود کنيد و خودتان در فوتوشاپ آن را اديت و شخصي سازي کنيد و يا مي توانيد با فرمت png و با رنگ و سايز دلخواه آن را دانلود کنيد، دانلود آيکون با رنگ دلخواه امکانيست که براي آيکون هاي با رنگ مشکي و فرمت png وجود دارد و شما پس از انتخاب فرمت png براي عکستان ميتوانيد کد رنگ دلخواه خود را وارد کنيد و آن را در سايز مورد نظر خود دانلود کنيد.

سي ار کو