برترین روندهای تجربه کاربری (UX : User Experience) در طراحی سایت

چند مورد از برترين روندهاي تجربه کاربري (UX : User Experience) در طراحي سايت که طراحان وب بايد درباره آن ها بداند :
آيا سايت يا اپليکيشني که توسعه داده ايد ، رضايت و خوشحالي کاربران را به همراه دارد يا اينکه آن ها از استفاده از وب سايت و وب اپليکيشن شما هيچ لذتي نمي برند ؟
آيا آن ها با ميل و رغبت از وب سايت شما استفاده مي کنند يا اينکه چون مجبور هستند تنها براي لحظاتي وارد سايتي که طراحي کرده ايد مي شوند و از وب اپليکيشن شما استفاده مي کنند ؟
براي پاسخ به اين سوالات و کسب اطلاعات بيشتر در زمبنه تجربه کاربري ux در طراحي سايت با سئو سايت و پشتيباني سايت وب نوش همراه باشيد

تجربه کاربري UX در طراحي سايت، مهم ترين هدف و موردي است که بايد به آن توجه شود . در واقع بهتر است بگوييم که جلب رضايت کاربر از بازديد از سايتمان مهم ترين مأموريت يک طراح وب است . در سال هاي اخير ، روندهاي تجربه کاربري بسيار بر نوع ارتباط برقرار کردن کاربران با وب اپليکيشن ها تأثير گذار بوده است ، به شکلي که انتظار کاربران از داشتن کيفيت بالا و راحتي در کاربري يک وب سايت امروزي بسيار بالاتر از گذشته رفته است .
طراحي وب سرويس ، يکي از مهمترين روندهاي تجربه کاربري UX در طراحي سايت

تجربه کاربري UX در طراحي سايت تنها مجموعه اي از صفحات مرتبط بهم نيست ، بلکه هر سايتي بايد براي ارائه سرويسي به کابران و به شکل هدفمندي طراحي و توسعه شود .
تجربه کاربري UX در طراحي سايتبراي مثال ، کاربران از چندين سايت براي خريد بليت کنسرت بازديد مي کنند . اگر شما نيز سايتي به همين منظور ، يعني خريد بليت آنلاين طراحي مي کنيد ، پس بايد تمام ارتباطات بين کاربر و وب اپليکيشن خود را در نظر بگيريد و با بررسي نقاط ضعف ساير وب سايت ها ، يک تجربه کاربري ux مناسب براي کاربران سايتتان فراهم کنيد تا کاربر بدون سردرگمي ، در کمترين زمان و با راحت ترين روش ممکن بليتش را خريداري کند .
بايد در طراحي سايت اين نکته را در نظر بگيريد که وب سايت شما اولين و تنها وب سايتي نيست که کاربران وب از آن بازديد مي کنند . شما بايد سايت خود را با معماري حرفه اي و مناسبي طراحي کنيد که نه تنها ظاهر سايتتان با ساير سايت ها کاملا متفاوت نشود که کاربر دچار سردرگمي شود ، بلکه در عين حال کاربر با واسط کاربري جديد و زيبا و متفاوتي مواجه شود .
.ب نوش