ترفندهایی برای طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

قبل از همه اين موضوع را براي شما مشخص نمايم با وجود آنکه وردپرس رايگان مي باشد اما براي آنکه سايتي حرفه اي داشته باشيد مي بايست طراحي وب سايت با وردپرس حتما زير نظر افراد متخصص و خبره انجام گردد تا کليه اصول در طراحي وب در وب سايت لحاظ گردند. وردپرس يکي از قويترين و محبوب ترين سيستم هاي مديريت محتوا مي باشد که به شما امکان طراحي هر نوع وب سايتي را مي دهد و برنامه نويسان و طراحان وب سايت مي توانند با استفاده از امکانات آن وب سايت ها را سريع و ارزان راه اندازي نمايند.

امروزه محبوبيت و قابليت بالاي وردپرس در کنار سهولت کاربرد آن تمام وب سايت ها را تسخير کرده و حتي شرکت هاي کوچک نيز قادر هستند وب سايت هاي جذاب و مناسبي براي خود طراحي کنند. به زبان ساده تر به کمک پلت فرم وردپرسي و با کمي تخصص شخص قادر به طراحي هاي ويژه و حرفه اي خواهد بود. براي طراحي حرفه اي وب سايت خود به کمک وردپرس با ترفند هايي ويژه در ادامه اين مقاله با ما همراه باشيد.

الگوي مناسب خود را در وردپرس انتخاب نماييد
پس از نصب دامين خود در وردپرس، کار طراحي شما آغاز مي شود. ابتدا بايد الگوي خود را انتخاب کنيد. وردپرس برخي قالب پيش ساخته ارائه نموده است که بعضي از آنها رايگان هستند. به کمک اين امکان شما قادر خواهيد بود قالب و الگوي مناسب خود را براحتي انتخاب نماييد. به دليل تنوع زياد اين الگوهاي آماده معمولاً مي توانيد الگوي مناسب با موضوع وب سايت خود را از بين آنها انتخاب کنيد.

آيتم هاي فوقاني صفحه وب سايت شما کدام است؟
پس از اينکه الگو و قالب مناسب خود را انتخاب کرده باشيد در مرحله بعدي بايد سراغ شخصي سازي وب سايت خود برويد. براي شروع يک تيتر و عنوان با مصما انتخاب کرده و در کنار لوگوي خود با ضميمه کردن نقشه ناوبري مناسب ادامه دهيد. انتخاب مناسب رنگ، فونت و طراحي هاي ويژه تاثير بالايي در جذابيت اين مرحله از طراحي وب سايت شما دارند.

خودتان را معرفي نماييد... !؟
به اين نکته توجه داشته باشيد که فونت، رنگ زمينه، لوگو و عباراتي که انتخاب مي کنيد در واقع تخصص، وب سايت و حيطه تجاري شما را به مخاطبان معرفي مي نمايد. پس در ابتداي کار يک محدوده براي مارکتينگ خود تعيين نماييد و در آن حيطه کار خود را آغاز کرده و ادامه دهيد. مخاطب و بينندگان سايت شما بايد قادر باشند در حدود 5 ثانيه اول بازديد خود، حيطه کاري و وب سايت شما را درک نمايند.
منبع: دارکوب