آشنایی با فریم ورک بوت استرپ

اگر شما به عنوان طراحي سايت به دنبال راه حلي جهت ايجاد طراحي سايت ريسپانسيو باشيد، بهترين راهکار ممکن استفاده از بوت استرپ مي باشد. با بررسي وب سايت برندهاي جديد و وب سايت هاي سازگار با موبايل که به خوبي طراحي شده اند، خواهيد فهميد که اکثر آنها از بوت استرپ استفاده کرده اند. سهولت استفاده و انعطاف پذيري آن از جمله دلايل محبوبيت آن است.

بوت استرپ فريم ورکي توسعه يافته با ترکيبي از کدهاي html, css و javascript است که در سال 2011 توسط تيم توييتر توليد گرديده است.

اين فريم ورک با پشتيباني از css3 و html5 تبديل به استانداردي براي طراحان سايت جهت طراحي وب سايت ها و اپليکيشن هاي تحت وب گرديده است. بوت استرپ توسط اکثر مرورگرها پشتيباني مي گردد و به درستي نمايش داده مي شود، حتي اينترنت اکسپلور 8.

استفاده ترکيبي از جاوااسکريپت، سي اس اس و لايه بندي شبکه اين فريم ورک، امکان پاسخگويي به هر رزولوشن و دستگاهي را فراهم مي نمايد. استفاده از بوت استرپ سرعت طراحي سايتها و وب اپليکيشنها را بالا برده و با انعطاف پذيري فوق العاده اي که دارد، طراحان سايت را در طراحي وب سايت هاي متفاوت و کاربردي کمک مي نمايد.

از جمله خصوصيات آن مي توان به سرعت بالا، امکان شخصي سازي کامل آن، يادگيري و کارکرد آسان، کاملا ريسپانسيو، سيستم شبکه اي لايه ها و مستندات کاربردي آن نام برد.

تيم طراحان توييتر به طور منظم اقدام به بروزرساني اين فريم ورک کرده و ويژگيهاي منحصر بفردي را به آن اضافه مي نمايند. لذا اگر شما طراح سايت هستيد و به دنبال بهترين راهکار ممکن جهت طراحي سايت هاي ريسپانسيو حرفه اي مي باشيد، توصيه ما استفاده از اين فريم ورک قدرتمند و بکارگيري آن در پروژه هاي طراحي سايت مي باشد.
التج