6 مهارت ضروری برای طراحان سایت

با رشد روزافزون صنعت طراحي سايت، رقابت در اين حوزه روز به روز در حال سخت تر مي شود و طراحان سايت براي پيشي گرفتن از رقباي خود نيازمندند تا هرچه بهتر در اين حوزه حرفه اي عمل نمايند. در اين مقاله به چند مهارتي که تبحر در آنها مي تواند برگ برنده يک طراح سايت باشد اشاره مي کنيم. البته به جزء مهارتهاي پايه وب مانندhtml و css و ...

جاوا اسکريپت

يادگيري مهارت جاوا اسکريپت واقعا به کار هر طراح سايتي مي آيد. امروزه در طراحي اپليکيشنهاي موبايل، طراحي وب سايت و انواع اپليکيشنهاي تحت وب، از اين تکنولوژي استفاده مي شود. امورزه از جاوا اسکريپت براي ايجاد تعامل بهتر با کاربران مي توان استفاده نمود. شما با يادگيري اين زبان مي توانيد انواع راهکارها را در سايت پياده سازي نموده و با استفاده از هزاران پلاگين ساخته شده و اعمال تغييراتي در آنها، وب سايتهاي طراحي شده خود را حرفه اي تر نماييد.

تبحر در يک سيستم مديريت محتوا
کسب تجربه و کار با يک سيستم مديريت محتوا مي تواند شما را يک قدم به حرفه اي شدن نزديکتر نمايد. سيستم هاي مديريت محتوايي مانند جوملا، وردپرس و دروپال، سيستم هايي کامل و جامعي هستند که در دنيا محبوبيت فراواني دارند. افزايش سرعت شما در تکميل پروژه ها، افزونه هاي کاربردي زياد، آموزشها و مستندات فراوان و رايگان و همچنين پنل مديريت قوي آنها از جمله مواردي است که وب سايت هاي طراحي شده شما را تقويت خواهد کرد.

طراحي ريسپانسيو
با افزايش کرابران موبايل در دنياي وب، مشتريان شما نيز خواهان سازگاري طراحي سايت آنها با انواع دستگاهها هستند. داشتن مهارت در طراحي وب سايت هاي ريسپانسيو مي تواند رضايت کامل مشتريان شما را در پي داشته باشد. با کسب تجربه و استفاده از يک فريم ورک طراحي مانند بوت استرپ مي توانيد وب سايت هاي حرفه اي تري را طراحي نماييد.

مهارت جستجو و تحقيق

يک طراح سايت حرفه اي مي بايست نحوه صحيح تحقيق و پژوهش را در رسته کاري خود بياموزد. شما با داشتن مهارت در اين زمينه مي توانيد پاسخ خود را در مواجهه با مشکلات و باگهاي پيش آمده در يابيد و با سرعت بيشتري کار طراحي سايت را انجام دهيد.

سئو
يکي از مهارتهاي لازم براي طراحان سايت، آشنايي با قوانين بهينه سازي سايت (سئو) است. طراحان سايت با استفاده از اين مهارت مي بايست وب سايت مشتري را مطابق با اصول بهينه سازي سايت طراحي نمايند. منظور بهينه سازي کامل سايت نيست. بلکه تنها عواملي که در طراحي سايت تاثير دارند را اعمال نمايند.

امنيت
با کاربردي شدن وب سايت هاي طراحي شده و دايناميک بودن آنها، يک طراح سايت حرفه اي مي بايست از اصول امنيت يک سايت آگاهي داشته و تمهيدات لازم را جهت برقراري امنيت در وب سايت مشتري به کار گيرد.

ا لتج