چگونه میکرواینتراکشن های محصول خود را شگفت انگیز طراحی کنیم !؟

پيش از شروع اين آموزش ، بايد ابتدا مشخص کنيد که به چه هدفي قصد طراحي ميکرواينتراکشن داريد . همچنين بايد مطمئن شويد که در کجاي اپليکيشن خود بايد آن ها را استفاده کنيد تا بهترين تأثير بر تجربه کاربري را بگذاريد . اگر آماده طراحي ميکرواينتراکشن هستيد ، پس به موارد زير دقت کنيد :
زمان واکنش : کاربران انتظار دارند تا ميکرواينتراکشن به سرعت فعال شود – حدود 0.1 ثانيه اگر بخواهيم دقيق بگوييم . هر چقدر ديرتر فعال شود از عمليات مد نظر کاربر فاصله بيشتري مي گيرد و برايش آزار دهنده مي شود . افزايش رتبه سايت
2. تکرار : همه ما عاشق طراحي هوشمندانه هستيم ، اما هوشمندي بيش از حد هم آزار دهنده است .
3. سادگي : البته بايد يک طرح خوش جلوه براي جلب توجه کاربران ارائه کنيم ، اما تايپوگرافي پيچيده ، رنگ هاي مات و نامنظم بودن ساختار باعث سردرگمي کاربران در صفحات وب سايت شما مي شود . از جزييات بيش از حد و اضافي پرهيز کنيد و سعي کنيد تا در حداکثر زمان پيام سايت را کاربر منتقل کنيد .
4. انيميشن ها : انيميشن فقط جنبه زيبايي بخشي به سايت را ندارد ، بلکه مي تواند تجربه کاربري سايت را افزايش دهد . در استفاده از انيميشن ها بايد هدفمند بود و از طريق آن ها يک مفهومي را به کاربر منتقل کرد . همچنين نبايد در استفاده از آن ها نيز افراط کرد ، چرا که باعث شلوغي صفحه شده و کاربر در استفاده از سايتتان به مشکل بر مي خورد .
5. تعادل : استفاده از کنتراست براي نشان دادن و پررنگ کردن عنصري در صفحه مي تواند بسيار کاربردي باشد . به هر حال اين نيز با بيش از حد مورد استفاده قرار گرفتن باعث سردرگمي کاربران مي شود . از داشتن تعادل طرح سايتتان اطمينان حاصل کنيد .
نکات فراواني ديگري نيز براي بهترين شيوه طراحي ميکرواينتراکشن ها وجود دارد که در اينجا به چند مورد از نکات مهم اشاره کردم
وب نوش