چند توصیه افراد مشهور برای حرفه ای شدن در طراحی سایت

سخنان ارزشمند معروف ترين طراحان سايت جهت حرفه اي شدن در اين زمينه:

Douglas Hughmanick : طراح سايت حرفه اي
داگلاس با 7 سال سابقه در زمينه ي طراحي سايت حرفه اي به عنوان کارگردان هنري شناخته شد امروز او در شرکت شخصي خود طرح هاي بسيار زيبا و منحصر به فردي را براي وبسايت ارائه ميکند. داگلاس در پاسخ به سوال بالا گفته است:
مهمترين بخش براي طراحي حرفه اي وب سايت ايجاد ارتباط مناسب بين کاربر و اطلاعاتي است که بدنبال آن ميگردد. اگر دسترسي به اطلاعات داخلي سايت راحت بوده و کاربر از حضور خود در سايت شما راضي باشد، در طراحي سايت خود حرفه اي عمل کرده ايد. اين به معني تکرار يک استراتژي و کپي مجدد آن نيست بلکه براي هر پروژه و متناسب با بازديدکنندگان احتمالي سايت ممکن است تغيير کند

Adham Dannaway : طراح سايت هاي ساده
آدام طراح سايت هاي ساده و جذاب در شهر سيدني استراليا زندگي ميکند .نمونه کارهاي او بعنوان يک طراح حرفه اي سايت در سايت ها و مجله هاي بزرگي مانند Smashing Magazine و Abduzeedo مورد تحسين قرار گرفته است. اکانت توييتر آدام 20000 دنبال کننده دارد او در جواب به سوال بالا اينگونه نظر داده است:

در ابتدا بگويم که به نظر من يک طراحي سايت ايده آل وجود ندارد ولي ميتوان طراحي سايت خوب داشت. مهمترين فاکتور براي حرفه اي بودن يک طراحي سايت آن است که به هدف خود دست يابد. بطور مثال: اگر هدف يک وبسايت فروش کفش ورزشي است بايد به کاربران اين امکان را داد که خيلي سريع و راحت کفش مورد نظر خود را انتخاب و خريداري کنند. زيبايي و جذابيت سايت نيز تاثير خود را دارد ولي تا جاييکه کارايي آن را از بين نبرد. براي يک طراح سايت حرفه اي چيزي مهمتر از کارآمدي سايت و رضايت مشتريان وجود ندارد.

Pat Johnson برنده جوايز طراحي وب سايت حرفه اي:
پت در 5 سال گذشته 10 جايزه بين المللي برده است که او را بعنوان يک طراح سايت حرفه اي در جهان شناسانده است. همچنين او طرح ها و افزونه هاي رايگان زيادي را در سايت شخصي خود به صورت رايگان براي عموم قرار داده است. جواب او به سوال ما به اين صورت بود:

طراحي سايت بايد ساده و کاربرپسند باشد تا بتوانند به سرعت آنچه ميخواهند را بدست آورند. من استفاده از عکس هاي بزرگ و گرافيک زيبا را زير سوال نميبرم ولي به شرطي که با سليقه و حساسيت کافي انجام گيرد. استفاده از لبه هاي گرد، سايه ها و فونت هاي مرتبط ميتواند از خلاقيت هاي يک طراح سايت حرفه اي باشد.
سي ار کو