نگاهی دقیق به بازی آنلاین سئو

هدف شما رسيدن به رتبه يک گوگل ، در کوتاه ترين زمان ممکن است و اين بازي ساده براساس اصول اوليه سئو طراحي شده است . رتبه يک گوگل آرزوي همه ي وبمستر ها است. در بازي سئو شما يکي از اسطوره هاي بين المللي سئو را انتخاب کرده و به جنگ الگوريتم هاي گوگل خواهيد رفت. با اينکه هدف اصلي در بازي هاي آنلاين تفريح و سرگرمي است ولي پيشنهاد ميکنيم قبل از شروع به بازي دستورالعمل زير را مطالعه کرده و در حين بازي سئو، به عملکرد خود در هر زمينه فکر کنيد.

شبکه هاي اجتماعي
فعاليت در شبکه هاي اجتماعي يکي از بهترين روش هاي معرفي سايت يا تجارت شما به ديگران بوده و در دو سال اخير به يکي از ارکان اصلي سئو تبديل شده است. با اينکه هر لينک يا فعاليت شما در شبکه هاي اجتماعي در بازي سئو تنها يک رتبه جايگاه شما را در نتايج گوگل بهبود ميبخشد ولي به دست آوردن آنها کار دشواري نيست.
شما ميتوانيد فعاليت خود را در شبکه هاي اجتماعي مانند فيسبوک و توييتر از دوستان و آشنايان شروع کنيد و با استفاده از ارتباطات موجود در اين شبکه ها ميان افراد تجارت خود را گسترش دهيد. شايد در ابتدا امري دشوار و زمانبر بنظر برسد ولي با مديريت مناسب و انتخاب موضوعات مناسب به سرعت شاهد پيشرفت کار و افزايش مخاطبين خواهيد بود.

الگوريتم هاي گوگل
رعايت اصول سئو و عدم استفاده از تکنيک هاي فريب گوگل بهترين راه براي دوري از جريمه ها و الگوريتم هاي جديد گوگل است. سوال بيشتر افراد آن است که چه کاري بايد براي مقابله با الگوريتم هاي پنگوئن و پاندا انجام دهيم در حاليکه نيازي به انجام کاري نداريد! شما تنها بايد از روش هاي نامناسب پرهيز کنيد، نکته اي که در اين بازي سئو با ظرافت خاصي در نظر گرفته شده است. اگر در مسير هر يک از الگوريتم هاي گوگل قرار بگيريد 10 رتبه سقوط در رنکينگ گوگل خواهيد داشت که البته در واقعيت ممکن است حتي بيش از اين باشد.
سرعت ورود الگوريتم ها در بازي نيز قابل توجه است، موتور جستجوي گوگل بصورت مداوم درحال تغيير الگوريتم ها و رفع مشکلات آنها مي باشد و اگر تکنيک هاي فريب گوگل شما هنوز با جريمه اي مواجه نشده ممکن است با آپديت بعدي به يکباره همه چيز را از دست بدهيد. اينکه فکر کنيم گوگل توجهي به سايت هاي کوچک يا فارسي نداشته و يا خريد چند بک لينک مشکلي ايجاد نخواهد کرد به نوعي خودفريبي است.

محتواي با کيفيت
توليد محتوا و ارائه مقالات مفيد و کاربردي بهترين روش براي سئو سايت و جذب مخاطب است. در اين روش شما علاوه بر جلب رضايت بازديدکنندگان و کسب اعتبار ميتوانيد به راحتي بک لينک هاي طبيعي و مناسب براي سايت خود ايجاد کنيد. در بازي آنلاين سئو نيز سريعترين راه براي رسيدن به رتبه هاي بالاي گوگل ارائه محتواي مفيد است زيرا با گرفتن هرکدام از آنها شما 10 پله صعود خواهيد داشت.

همکاري با متخصصين سئو
بسياري از اصول اوليه و تکنيک ها بسيار ساده بوده و شما ميتوانيد به راحتي در سايت خود آنها را اجرا کنيد ولي استفاده از متخصصين سئو سرعت پيشرفت شما در نتايج گوگل را دوچندان کرده و راه مناسبي براي مقابله با الگوريتم ها و جريمه هاي گوگل مي باشد. در اين بازي هرگاه اهرم سئو را در دست داشته باشيد تاثير شبکه هاي اجتماعي، توليد محتوا و کسب لينک در رتبه شما دوبرابر شده و جريمه هاي گوگل تاثيري بر عملکرد شما نخواهند داشت.
نکته جالب آن است که حتي اگر اهرم سئو در دستان شما باشد لينک هاي غير طبيعي يا خريداري شده تاثير منفي بر رتبه شما را در نتايج گوگل خواهند داشت. در نتيجه متخصص سئو را با مشاور خريد بک لينک اشتباه نگيريد و سايت خود را به کسي که خود را متخصص ميداند يا يک سايت موفق داشته است ندهيد.

بک لينک
در اين بازي دو نوع بک لينک تعريف شده است يکي با کلاه سفيد و ديگري با کلاه سياه، سئو کلاه سياه در واقع به تکنيک هاي فريب گوگل يا بک لينک غير طبيعي مانند تبادل لينک، خريد بک لينک و روش هاي مشابه اشاره داشته و سئو کلاه سفيد شامل لينک هاي طبيعي و از طرف سايت هاي مرتبط به سايت شما ارجاع داده شده اند.
يک لينک طبيعي ميتواند رتبه شما را 5 پله بهبود داده و يک بک لينک غير طبيعي نتيجه اي عکس بهمراه خواهد داشت.

لينک بازي آنلاين سئو
بعد از مطالعه موارد بالا وقت آن رسيده است که وارد اين بازي شده و در حين آن به عملکرد خود در هر يک از اين زمينه ها بخوبي فکر کنيد. دليل موفقيت يا عدم موفقيت سايت شما در سئو وابسته به همين چند مورد به ظاهر ساده است.
سي ار کو