بهترین نکات سئو و بهینه سازی سایت در سایت 2015

سئو پيوسته در حال تغيير است و به مرور زمان برخي از روش هاي بهينه سازي وب سايت بي اثر و برخي ديگر ارزش بيشتري يافته اند. براي آنکه بودجه سئو وب سايت خود را به صورت درست هزينه نماييد مي بايست از اثرگذارترين روش هاي سئو و بهينه سازي وب سايت با خبر باشيد. براي آنهايي که با کلمه سئو آشنا نيستند به دانش بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو جهت نمايش هر چه بيشتر در کلمات کليدي مرتبط براي نتايج جستجو گفته مي شود. سئو و بهينه سازي وب سايت امروزه يکي از بکرترين و اثرگذارترين روش هاي تبليغات مي باشد که شرکت ها با توجه به اين موضوع در حال سرمايه گذاري در اين بخش هستند. در اين مقاله به شما مهترين نکات را براي بودن در بالاترين نتايج گوگل در سال 2015 بيان مي نمايم:

شما مي بايست پيوسته مقالات مفيد و مورد نياز کاربران در زمينه شغلي خود را در سايت با يک سيکل مناسب بارگذاري نماييد و سعي نماييد تا مي توانيد موضوعات، مشکلات و نيازهاي مشتريان خود را اين مقالات وب سايت خود تحت پوشش قرار دهيد. در سال 2015 مهترين مسئله سئو وب سايت داشتن محتواي خوب، کافي و مناسب مي باشد.
موتورهاي جستجو نظير گوگل امروزه بيشتر به کاربر پسند بودن وب سايت توجه مي نمايند بنابراين توصيه مي گردد طراحي سايت خود را بر اساس دانش روز تغيير داده و وب سايت شما حتما سازگاري کامل جهت نمايش در مرورگرهاي مختلف از قبيل موبايل را داشته باشد. با توجه به ميزان استفاده بالا از موبايل براي جستجو و مرور وب داشته نسخه موبايلي وب سايت به يک ضرورت تبديل شده است. براي چک نمودن اينکه وب سايت شما نسخه موبايلي دارد و يا خير مي توانيد از نرم افزار Mobile-Friendly Test گوگل استفاده نماييد.
سرعت وب سايت همواره يکي از مهترين المان هاي رنکينگ وب سايت بوده است و بنابراين توصيه مي گردد حتما وب سايت خود را از نظر سرعت لود شدن براي کامپيوتر و موبايل به صورت جداگانه بررسي نموده و آن را بهينه سازي نماييد. براي چک کردن سرعت وب سايت مي توانيد از نرم افزار Page Speed گوگل استفاده نماييد.
امروزه هر يک کاربر موجود در اينترنت عضو يک شبکه اجتماعي مي باشد و فعاليت در شبکه هاي اجتماعي با توجه به تعداد استفاده کنندگان بالا و اثر گذاري آن به امري ضروري براي رسيدن به بهترين نتيجه براي سئو وب سايت تبديل شده است. بهتر است بهترين شبکه هاي اجتماعي در زمينه شغلي خود را انتخاب نموده و به طور روزمره در آنها فعاليت نموده و مطلب گذاري نماييد.
براي آنکه مقالات خود را جذاب تر نماييد مي توانيد از ساير مدياها نظير تصاوير، فيلم و انيميشن استفاده نماييد. استفاده از اين المان ها در مقالات وب سايت باعث اثر بخشي بيشتر مقاله ها مي گردد و حس بهتري در کاربران نسبت به مقالات فقط متني ايجاد مي نمايد.
بهتر است که به جاي آنکه تمرکز خود را بر بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو بگذاريد به بهترين روش ارائه اطلاعات به کاربران خود توجه نماييد. در صورتي که شما سايت خود را به گونه اي طراحي نماييد تا کاربر متقاعد گردد مدت زمان بيشتري در وب سايت شما باقي بماند اين مورد تاثير بسيار مثبتي بر روي سئو وب سايت شما خواهد داشت. مدت زماني که کاربر بر روي وب سايت شما صرف مي نمايد امروزه يکي از مهترين المان هاي رنکينگ وب سايت مي باشد.
امروزه ثابت گرديده طراحي فلت و دو بعدي حس بهتري در کاربر ايجاد مي نمايد و باعث مي گردد تا کاربر درک بهتري از مطالب وب سايت داشته باشد. به شما توصيه مي گردد طراحي وب سايت خود را بر اساس سبک هاي جديد طراحي سايت انجام دهيد.
دقت نماييد تمامي کارهاي که براي سئو وب سايت خود انجام مي دهيد به صورت طبيعي باشد و بک لينک سازي و ساير موارد را به صورت غير طبيعي انجام ندهيد و اين کار را حتما زير نظر متخصص سئو انجام دهيد.