شروع طراحی و ساخت وب سایت رایگان

نرم افزار سايت ساز توسط برنامه نويسان اين شرکت در سال 1384 توليد گرديده است و تا به امروز بيش از 300 وب سايت با اين نرم افزار راه اندازي شده اند و هر روز نيز به امکانات آن اضافه ميگردد.
نسخه رايگان سايت ساز که در اصل همان نسخه ساده مي باشد داراي امکانات زير مي باشد :

- پنل مديريت فارسي
- مديريت محتوا
- مديريت صفحات و منو هاي وب سايت
- تصاوير متحرک
- آب و هوا
- آمار مراجعات
- ساعت جهاني
- نرخ ارز
- اوعات شرعي
- فرم ارتباط با ما
- صندوق انتقادات و پيشنهادات
- نظر سنجي
يکي از مزاياي خريد از پورتال ساز ارتقاء آن مي باشد، يعني شما نسخه ساده را با پرداخت مابه التفاوت آن به نسخه هاي ديگر ارتقاء مي دهيد

نحوه سفارش :
جهت سفارش سايت ساز رايگان مي بايست به صفحه سفارش سايت ساز وارد شده و با پرداخت مبلغ 59000 تومان به حساب هاي شرکت ( در همان صفحه اطلاعات حساب درج شده است ) و پر کردن فرم ثبت سفارش خريد خود را انجام دهيد.
نکته :
شايد الان اين سئوال پيش بيايد که مگر رايگان نيست؟
بايد عرض کنم که براي داشتن يک وب سايت شما به 3 چيز نياز داريد 1. فضا ( هاست ) 2. دامنه ( نام وب سايت ) 3. نرم افزاري جهت مديريت اطلاعات وب سايت و بروز کردن مطالب ( سايت ساز )
5000 تومان از مبلغ فوق بابت ثبت دامنه ir. مي شود که در صورتي که دامنه داشته باشيد اين مبلغ کسر مي گردد.
54000 تومان بابت هاست 1 گيگابايتي مي باشد و سايت ساز فقط بر روي سرورهاي خود شرکت نصب ميگردد.
و نرم افزار بصورت رايگان بوده و حتي هزينه اي بابت نصب بر روي هاست پرداخت نمي کنيد.

48 ساعت پس از سفارش وب سايت شما آماده و ايميلي براي شما ارسال ميگردد که در آن نام کاربري و رمز عبور مديريت وب سايت قرار دارد.

هنگامي که نرم افزار نصب و آماده به کار شد ، حتي کاربران مبتدي مي توانند به سادگي صفحات، مطالب و تصاوير مور نظر خود را اضافه و يا ويرايش کنند
هر شخصي که مقداري با word و برنامه هاي ويرايش تصاوير مثل فتوشاپ آشنايي داشته باشد، با سايت ساز ميتواند وب سايت کامل و شکيلي داشته باشد.