در طراحی سایت زیبایی در نگاه بیننده نیست


چندين بار کسب و کارهاي کوچک قرباني ضرب المثل قديمي شده اند، که بيان مي کند "زيبايي در نگاه بيننده است." برخلاف شرکت هاي بزرگ با طراحي سايت هاي داخلي و شعبه هاي بازاريابي اينترنتي عظيم، کسب و کارهاي کوچک با تجهيزات خراب يا طراحي وب سايت هاي نامناسب باقي مانده اند.
به طورکلي طول مي کشد که نفر سومي به معايب فيزيکي و زيبايي سايت شما اشاره کند و همين طورزمان مي برد تا عزيزترين دوستان و همکاران، شما را متقاعد کنند که وب سايت شما "زشت" است. يک وب سايت " زشت " در بسياري از اشکال و اندازه ها مي باشد. رنگ بندي وحشتناک، لوگوي زننده، طراحي قديمي، تصاوير نامناسب، اشتباهات املايي ومشکل در پيداکردن اطلاعات همگي جزء خصوصيات يک وب سايت زشت است.
به عنوان يک صاحب کسب و کار کوچک يا در سطح اجرايي پايين به عقايد اطرافيان يا بيگانگان گوش کنيد. اگر فردي که به او اطمينان داريد يا حتي يک مشتري آينده نگر مي گويد که وب سايت شما مشکل دارد، بهتر است که تجديد نظري داشته باشيد و به طور اساسي اصلاحاتي را در نظر بگيريد. به دنبال کمک هايي باشيد و قبل از اين که به عنوان يکي از زشت ها تلقي شويد، به سرعت جستجو کنيد. اين يک زمين بازي نيست. همه شما مي دانيد که در حال دريافت ترافيک کم و فروش تقريبا صفر محصولات در وب سايت هستيد.