به روز رسانی های وب سایت | پشتیبانی سایت

در مورد اين موضوع به صورت جدي فکر کنيد، در صورتي که شما از يک وب سايت بازديد مي کنيد که به طور منظم آپديت و به روز رساني نمي شود، آيا شما مجددا به اين وب سايت سر مي زنيد و از آن بازديد مي کنيد؟ چرا شما بايد وب سايت و يا وبلاگ خودتان را به روز رساني و آپديت نکنيد؟
به روز رساني محتواي وب سايت
محتواي وب سايت مي تواند شامل متن نوشته شده، تصاوير، دانلود رايگان، و هر چيز ديگري باشد که باعث مي شود بازديدکنندگان جديدي جذب اين وب سايت شوند، و بازديدکنندگان موجود را براي بازديد مجدد جذب مي کند. در اينجا ايده هاي مختلفي وجود دارد:
به روز رساني محصولات
به روز رساني محصولات، در واقع بسيار مهم مي باشد، در صورتي که سايت شما يک عنصر تجارتي الکترونيکي براي آن ها مي باشد.
محصولات جديد که به بخش اعلانات اضافه شده اند.:به روز رساني هدايت هاي خودتان را فراموش نکنيد، که در واقع براي افزودن يک پيج و صفحه اي براي محصولات جديد و افزودن آن براي نقشه اصلي سايت شما مي باشد. طراح سايت حرفه اي
در صورتي که شما يک طرحي داريد که يک جنبه هدايتي دارد (در يک نوار کناري وبلاگ مشاهده مي شود) به روز رساني ها مي توانند براي آن افزوده شوند، بنابراين بدون توجه به اين که بازديدکنندگان به کدام صفحه مراجعه مي کنند، آن ها اعلاميه محصولات جديد را مشاهده مي کنند.
عدم تداوم و دستکشي از يک محصول. مانند اعلام محصولات جديد، در صورتي که شما يک محصول را قطع کنيد و ديگر از آن استفاده نکنيد، اين اطلاعيه بايد در بخش نواري مشاهده شود، که در واقع اطلاعات در دسترس را در کل سايت شما ارائه مي دهد.
تغييرات قيمت هاي آينده، احتمالا يکي ديگر از مواردي ست که بايد در اين نوارها اعلام شوند. آن مي تواند باعث تحريک برخي از خريدهاي سريع و عجله اي شود.
بروز رساني اخبار شرکت
آيا شما هيچ وقت به مجله ها و روزنامه ها توجه کرده ايد؟ به نظر شما چه کسي از سايت و يا محصولات شما بازديد مي کند و آن ها را بررسي مي کند؟ اين تمامي مواردي است که درواقع دليل اجتماعي ناميده مي شود، و شما بايد چيزي را که ديگران در مورد شما مي گويند را به بازديدکنندگان خودتان نشان دهيد.
آيا تعداد کارمندان شما روبه رشد مي باشند؟ اعضاي کارمندان خود را اعلام و معرفي کنيد.
برنامه اي که در آن به شرکت کنندگان جايزه مي دهند.
با داشتن يک برنامه جايزه دهي و يا يک مسابقه به صورت دوره اي، شما مي توانيد يک راه بسيار خوب و مناسبي براي ايجاد برخي از موارد جذاب در مورد سايت خودتان ايجاد کنيد.
به روز رساني محتوا و مطالب قديمي بايد در رابطه با حفاظت و نگهداري وب سايت شما و ليست مربوط به آن انجام شود. اطلاعات به روز رساني مي شوند، و محتواي اصلي و اطلاعات وب سايت شما براي نشان دادن به بازديدکنندگان حفظ مي شوند، که اين موارد جزء بهترين ويژگي ها مي باشند.
افزودن ويژگي ها
در صورتي که به طور همزمان، شما يک وب سايتي را ايجاد کنيد که موارد منفي و مشکلاتي به دليل محدوديت هاي بودجه دارند، آيا شما در اين مواقع مي توانيد محدوديت هاي مربوط به بودجه را فراهم کنيد؟
يک نگاهي به وب سايت-وبلاگ خودتان بياندازيد، و اين موضوع را بررسي کنيد که شما مي توانيد چه بهبودهايي را در رابطه با اين وب سايت و يا وبلاگ انجام دهيد. چيزي که شما اصلا قبلا فکر آن را نمي کرديد. شايد شما برخي از فيدبک ها و پيشنهادات و انتقاداتي از بازديدکنندگان خود داشته باشيد، که بايد بهبود يابند و اجرا شوند؟
رفع موضوعات و مسائل مربوط به قابليت استفاده که به آن اشاره شده است
زماني براي افزودن يک وبلاگ، در صورتي که شما يک وب سايت منظمي داشته باشيد، و در حال حاضر به آن دسترسي نداشته باشيد؟
آيا شما در يک و يا چند شبکه اجتماعي عضو هستيد؟ دکمه ها و لينک هاي اضافي و مناسب ديگري را به پروفايل هاي اجتماعي خود بيافزاييد.
- بخش مربوط به پرسش و پاسخ متداول را به وب سايت خود به همراه شماره تلفن و يا آدرس هاي پست الکترونيکي بيافزاييد که در صورت نياز با اين شماره تلفن و يا آدرس پست الکترونيکي تماس حاصل شود
وب نوش