7 نکته کلیدی برای بالا بردن بازدیدکنندگان وب سایت

1- خلق محتواي اختصاصي
يکي از مهم ترين بخش هاي سايت، توليد محتوا آن هم به صورت اختصاصي است.اگر محتواي سايت خود را اختصاصي توليد کنيد هم از ديد موتور جستجو رتبه ي بالايي ميگيريد، هم از ديد کاربر به عنوان يک متخصص شناخته مي شويد.

2- کپي نکردن محتوا
کپي کردن محتوا از نظر موتور جستجو امتياز منفي به سايت شما مي دهد.اگر مطلبي را از جايي بخوانيد و چکيده ي مطالب خود را بنويسيد، هم متني اختصاصي توليد کرده ايد و هم از نظر موتور جستجو در رتبه بالاي قرار مي گيريد.

3- پاراگراف اول
پاراگراف اول محتوا بسيار مهم است. حتما در اين قسمت از کلمات کليدي استفاده کنيد. اين پاراگراف مي تواند چکيده ي محتوا باشد. اين قسمت بيشتر از 3 يا 4 خط نميتواند باشد.

4- غلط املايي
موتور جستجو روي غلط املائي بسيار حساس است و همچنين کاربر وقتي ببيند در سايتتان غلط املايي نداريد به دقيق بودن سايت شما پي ميبرد. نرم افزار هايي مانند :ويراستيار نيز هست که روي word نصب مي شود و مي تواند تا حدي از بروز اين مشکل جلوگيري کند.

5- حاشيه سازي
سعي کنيد در محتواي خود حاشيه سازي نکنيد و موضوع را به سمت ديگر نکشانيد.اين کار کاربر را خسته ميکند.سعي کنيد موضوع را دقيق بيان کنيد. موتور جستجو متوجه حاشيه رفتن مي شود.سعي کنيد به موتور جستجو به عنوان يک انسان زرنگ نگاه کنيد. افزايش رتبه سايت

6- لينک دهي
اگر کلمه کليدي در محتواي خود داريد که مربوط به بخش هاي ديگر سايتتان مي شود حتما اون کلمه را به اون محتوا لينک دهيد اين نکته به اين قضيه کمک مي کند که کاربر مدت زمان بيشتر در سايتتان بماند و مطالب ديگرتان را نيز مطالعه کند.

7- انضباط در انتشار مطلب
اگر مطلبي را به صورت روزانه انتشار مي کنيد سعي کنيد در يک ساعت مشخص اين کار را انجام دهيد ،يا اگر ماهي يک مطلب مي گذاريد سعي کنيد در تاريخ و ساعت مشخصي باشد . اين کار باعث محبوبيت شما از نظر کاربر و موتور جستجو مي شود. ربات گوگل که به سايت شما سر ميزند متوجه اين نظم شما خواهد شد.
سي ار کو