چرا طراحی سایت ؟

دلايل زيادي براي طراحي سايت مي توان نام برد ولي مهمترين دلايل را مي توان موارد زير در نظر گرفت:
1. معرفي برند
2. افزايش اعتبار
3. گسترش کسب و کار
4. راهکاري نوين در افزايش در آمد
5. جهاني شدن

براي معرفي برند راه هاي زيادي به غير از طراحي سايت و معرفي خود در اينترنت وجود دارد . ولي امروزه رشد سريع تکنولوژي در زمينه تجارت الکترونيک موجب شده است تعداد بسيار زيادي از مردم اطلاعات و خدمات مورد نياز خود را از اينترنت بدست آورند از اين رو اينترنت يکي از بزرگترين و ارزانترين منابع معرفي برند شده است . لاذا مي توان از اين منبع بزرک براي برندسازي و شناخت استفاده نمود که لازمه ورود به اين موقعيت طراحي سايت براي شرکت يا سازمان مورد نظر مي باشد.
افزايش اعتبار يا معرفي بيشتر برند خود دليل بر اين نيست که برند شما رو کسي نمي شناسد .برترين برندها هم امروزه با اينکه کاملا شناخته شده اند ولي همچنان دست از تبليغ گسترده خود بر نمي دارند و آن دليل مي تواند اين باشد که رقيبان شما در کمين نشسته اند . آگاه و باهوش باشيد و دست از تبليغ برنداريد . افراد جامعه زود فراموش مي کنند .
وب سايت اعتبار هر شرکت يا سازمان در عرصه فعلايت الکترونيکي است.
با برند سازي و داشتن اعتماد در فضاي مجازي هدف مهمي را دنبال مي کند . هيچ کس زمان و هزينه ي خود را بيهوده صرف نمي کند . مهمترين دليل مي تواند گسترس کسب و کار براي شما باشد ما مي توانيم کمک بزرگي براي شما باشيم . مشاوره و برند سازي شما را در اينترنت فراهم مي کنيم.
اما سلسله مراتب بالا هدفي را با هم دنبال مي کنند و آن چيزي جز رسيدن به در آمدي بالا از طريق راهکار نوين در کسب و کار است . بله اينترنت مي تواند هدف بزرگي براي بالا بردن در آمد شما باشد .
نهايت تمام مراحل بالا به جهاني شدن شما ختم خواهد شد . جهاني شد به اين مفهوم که با بزرگترين رقباي خود دست و پنجه نرم خواهيد کرد ، آنها را شناسايي و از آنها پيشي خواهيد گرفت . ما مي توانيم رقباي شما را معرفي کنيم و نقاط قدرت و ضعف آنها در تجارت الکرونيک را براي شما شرح دهيم .
مي توان نتيجه رو بيان کرد :
طراحي سايت براي برند شدن و افزايش در آمد در کسب و کار اينترنتي بسيار مهم مي باشد ما از نيروهاي متخصص قدرتمند در زمينه برنامه نويسي و طراحي سايت در اختيار داريم . نيروهايي خلاق و جوان که مي توانند وب سايت شما را به بهترين شکل طراحي و پياده سازي کنند.
وب نوش