معرفی نرم افزار سایت ساز

سيستم مديريت محتوا سايت ساز فارسي، محيطي ساده و روان را جهت مديريت و طراحي وب سايت را براي افرادي که آشنايي مختصري با کامپيوتر دارند را فراهم کرده تا بدون نياز به تخصص وب سايتي حرفه اي داشته باشند.
همانطور که مي دانيد براي داشتن يک وب سايت به 3 چيز نياز داريد :
دامنه که همان نام وب سايت است
فضاي ذخيره سازي جهت نگهداري اطلاعات
نرم افزار سايت ساز جهت مديريت محتوا و مطالب وب سايت
نسخه ابتدايي سايت ساز رايگان بوده و فقط با تهيه دامنه که .ir را ميتوان با پرداخت 5.000 تومان تهيه کرد که نام وب سايت يا همان آدرس وب سايت شما است مانند : www.YourWebSite.ir و همچنين تهيه فضا که حداقل آن براي وب سايت هاي دايناميک 500 مگابايت مي باشد و قيمت 40.000 است تهيه کرد.
پس از ثبت دامنه و تهيه فضا نرم افزار سايت ساز را شرکت بر روي فضاي شما نصب ميکند و نام کاربري و رمز عبور جهت مديريت وب سايت را برايتان ارسال مي کند که اين عمليات در حدود 48 ساعت طول مي کشد يعني شما در مدت 2 روز مي توانيد يک وب سايت داشته باشيد. جهت آشنايي بيشتر با پنل مديريت سايت ساز کتاب و فيلم هاي آموزشي آن را ميتوانيد از صفحه آموزش دريافت کرده و مطالعه کنيد و حتي بصورت تلفني و يا حضوري اشکالات خود را مطرح و از راهنمايي ما بصورت رايگان بهره مند گرديد.
برخي از امکانات سايت ساز رايگان :
22 طرح و رنگ بندي قالب سايت
امکان تغيير آرم ( لوگو ) شرکت
تعيين جايگاه مطالب در صفحات سايت : چپ، راست، وسط، بالا و ...
ايجاد صفحات و مديريت آنها بتعداد نامحدود
قراردادن تصوير، فيلم، فايل فلش، فايل کاتالوگ و ...
صندوق دريافت نظرات و ارتباط با مشتريان
نظر سنجي
آمار بازديد از وب سايت
نرخ ارز با بروز رساني خودکار
نمايش زمان کشورهاي مختلف
وضعيت آب و هوا آنلاين
اوقات شرعي
در ضمن شما مي توانيد نسخه سايت ساز خود را ارتقاء داده بدون آنکه اطلاعات خود را از دست بدهيد و همچنين هنگام ارتقاء هزينه هاي پرداختي شما از مبلغ بسته مورد نظر کسر ميگردد.