توسعه محتوا: تفاوت میان برند های پرطرفدار و محتواهای ناشناس

گوگل به تازگي با استفاده از برخي تکنيک هاي موثر به بازاريابان در مورد ساختار لينک هاي خارجي هشدار داده است. ساختن لينک هاي خارجي تکنيکي است که کلاه سفيد محسوب مي شد درست مانند guest blogging که در حال تبديل شدن به کلاه سياه ها مي باشند. گوگل مي گويد به جاي تمرکز بر روي لينک ها ، برندتان را با محتواي فوق العاده بسازيد.
پشتيباني سايت
مشکل اين است که به تازگي هر کسي وارد مبحث بازاريابي محتوا شده است. يعني اين فضاي شلوغ ، شلوغ تر شده است. بيش از 90 درصد بازارياب هايي که به صورت B2B (business to business) فعاليت مي کنند به دلايل زير از بازاريابي محتوا استفاده مي کنند:
دو سوم مصرف کنندگان بيشتر مشتاق هستند از شرکت هايي که محتواي سفارشي برايشان آماده مي کنند ، خريد کنند و مي گويند احساس بهتري دارند.
محتواي جذاب جز سه تا از بهترين دلايلي است که مردم يک برند را در رسانه هاي اجتماعي دنبال مي کنند.
بنابراين در عصري که همه مشغول انجام اين کار هستند ، شما چکار انجام ندهيد؟

ايجاد محتوا بسيار مهم است ، اما مفهوم و ايجاد آن تنها بخشي از اين فرآيند مي باشند. زماني که شما آن ها را ساختيد ، توسعه ي محتوا به شما کمک مي کند در زمان مناسب در مقابل مخاطبان مناسبتان قرار بگيريد. بسياري از بازارياب ها هيچ ايده در مورد توسعه ي محتوايشان ندارند ، بنابراين شما مي توانيد با يادگرفتن اين تکنيک ها بسياري از رقيبانتان را از پا دربياوريد.
به عنوان رقابتي در افزايش توجهات ، بازاريابان نياز دارند استراتژي هاي جديدي را اتخاذ کنند تا بتوانند در صحنه ي اين رقابت باقي بمانند. با اين حال ، با وجود اين واقعيت که هم بازاريابان B2B و هم بازاريابان B2C در زمينه ي بازاريابي محتوا فعاليت مي کنند ، فقط 32 درصد بازاريابان B2C خودشان را موثر در نظر مي گيرند. داشتن يک برند قوي محرک فروش عظيم مي باشد. پس بسيار اهميت دارد که برند ها به قدرت توسعه ي محتوا براي ساخت برندشان ، روي بياورند.
حال اين سوال مطرح مي شود که چگونه مي توانيد از توسعه ي محتوا براي ساختن برندتان استفاده کنيد؟

در اين مقاله مي خواهيم مشکلات توسعه ي محتوا را رفع کنيم و يک چارچب براي ساخت يک برند قوي تر با استفاده از توسعه ي موفق محتوا بسازيم.
در ايتدا بايد يک چيز را ايجاد کنيم.
سئو سايت براي ساختن برند بي نظير است.
مسائل توسعه ي محتوا به علت سئو يک تکنيک مهم براي ساختن برند است. سئو سايت به شما اين امکان را مي دهد که افرادي را که مي دانند دنبال چه چيزي هستند اما نمي دانند آن را کجا پيدا کنند را هدف بگيريد. اين کار براي جذب بيشتر مخاطب مفيد است اما کاري براي ساختن برندتان نمي کند.
در شش سال گذشته در هر ماه ، 6 درصد ترافيک جستجوها رشد کرده است. متاسفانه با بررسي هاي دقيق تر مي توان چيز هايي را متوجه شد که به بزرگي آن چيز هايي که فکر مي کرديم نبوده است.
مشکل شماره 1: زمان حضور کم بازديد کنندگان
مردم سايت ما را پيدا مي کنند و به طور ميانگين حدود 94 ثانيه در آن مي مانند. حدود 80 درصدشان هم ديگر به وب سايتمان بر نميگردند.

مشکل شماره 2: نبود جستجو بر اساس برند
مشکل ديگر اين است که تنها 3 درصد از ترافيک طبيعي اصلي مان از جستجو بر اساس برند مي باشد. اين به اين معنا مي باشد که 97 درصد از بازديد کنندگان ما با برندمان آشنا نيستند.

سئويمان قوي است ، ترافيکمان به طور سرسام آور در حال بالا رفتن است اما ما شرکتي اينترنتي هستيم که کسي تا به حال چيزي درباره ي آن نشنيده است. که يک فجعه ي کامل مي باشد.
اما رابطه ميان توسعه محتوا و پشتيباني سايت در چيست ؟

پشتيباني سايت يکي از مهمترين مسئله در حوضه طراحي سايت است و بايد آن را جدي گرفت اما يکي از فاکتورهاي پشتيباني سايت همين توسعه محتواست که هم برند شما را تقويت مي کند هم اينکه سايت را از نظر سئو سايت و جستجو در موتورهاي جستجوگر بالا مي برد. از اين رو مي توان گفت توليد محتوا و توسعه ي محتوا يکي از مهم ترين مواردي است که بايد بسيار بدان توجه شود.
وب نوش