استفاده از محتوای کهنه و قدیمی پس از باز طراحی سایت

بیشترین اشتباه رایجی که در بازطراحی پروژه های وب مشاهده می شود این است که وقتی شرکتی تصمیم می گیرد جلوه ظاهری وب سایت خود را نو نما کند ، یا حتی پلتفرمی که سایت بر روی آن بنا شده را تغییر دهد ، برای به روز رسانی و تامین محتوای وب سایت هیچ برنامه و عملکردی ندارد .
محتوای با کیفیت ، یعنی محتوایی که منحصر به فرد و متناست (با مخاطبین سایت) و به روز و زمان بندی شده باشد ، مهمترین مولفه یک وب سایت موفق است . البته سایت باید ظاهری جذاب و عملکردی مناسب داشته باشد ، اما مهمتر از آن محتواست که کاربران وب را جذب سایت شما می کند و همینطور باعث می شود که افراد مخاطب سایت شما بشوند و در آینده هم برای دیدن محتوای تازه به صفحات وب سایت شما سر بزنند و بازدید از سایت شما را به دیگران هم توصیه کنند و آن را به اشتراک بگذارند . طراح سایت حرفه ای
اگر شما با طراحی پیشرفته وب سایت خود را بازطراحی کنید ، اما به راحتی همان محتوای سابق سایت را بر روی صفحات آن بارگذاری کنید و یا اینکه برای تامین محتوا آن برنامه ای نداشته باشید و ضعیف عمل کنید ، بازدهی و نتیجه ای که در بهترین حالت از آن بازطراحی نصیبتان می شود ، یک پیشرفت اندک و متوسط در جذب کاربر و مخاطب خواهد بود .
اغلب اوقات ، شرکتها گمان می کنند که می توانند با بازطراحی سایتشان عملکرد و ظاهر وب سایت را ارتقاء و بهبود بدهند و همان محتوای سابق را با اعمال کمی تغییر در ظاهر آن بر روی سایت جدید قرار دهند و مخاطبین را از این طریق جذب کنند و تامین و به روز رسانی محتوا را به آینده و زمانی دیگر موکول کنند . همانطور که حدس زدید ، این " زمانی دیگر " در حقیقت هرگز نخواهد رسید و سایت با همان محتوای تاریخ گذشته به حال خودش رها می شود تا اینکه پس از گذشت مدت زمانی دوباره وب سایت نیاز به بازطراحی پیدا کند و دوباره همین فرآیند تکرار می شود .
وب نوش 

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ