5 نکته کلیدی برای بالا بردن بازدیدکنندگان وب سایت

1- انتشار مطلب در شبکه اجتماعي
انتشار مطلب اصول خاصي ندارد اما در اين کار بايد علايق مخاطب خود را در نظر بگيريد.گاهي اوقات خود را جاي مخاطب بگذاريد ببينيد اون چه چيزايي رو ميپسنده.از گذاشتن لينک خالي خودداري کنيد، سعي کنيد مطالبتان جوري باشه که با يک خط توضيح بتوانيد مخاطب را به خواندن ادامه ي مطلب جلب کنيد.

2- ساعت شلوغي
در ساعات شلوغي مطلب نگذاريد شبکه هاي اجتماعي نيز مانند چيزهاي ديگر زمان خاصي دارد که در آن زمان کاربران زيادي آنلاين هستند.ميتوايد براي متوجه شدن کاربرد اين موضوع در زمان مختلف بگذاريد تا بفهميد در چه زماني مطالبتان بيشتر خوانده مي شود و بيشتر کليک مي خورد.

3- ترغيب افراد به مشارکت
سعي کنيد با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنيد حتي در حد يک کامنت گذاشتن. سعي کنيد مطالبي را به انتشار بگذاريد که افراد براي شما نظر بگذاريد.اين کار باعث مي شود آن مطلب بيشتر خوانده شود و رشد کند.

4- انتشار دهنده اتوماتيک
به هيچ عنوان سعي نکنيد از انتشار دهنده هاي اتوماتيک استفاده کنيد ، چون اين کار هيچ بازدهي براي شما نخواهد داشت.اين انتشار دهنده ها لينک شما را ميگيرند و توسط کوتاه کننده ها کوتاهش مي کنند و معني آن را از بين ميبرد.اين کار باعث مي شود که افراد حس کنند اين يک صفحه اتوماتيک است و اين حس خوبي را او نميرساند. افزايش رتبه سايت

5- ارتباط مستقيم
با مخاطبان خود ارتباط مستقيم داشته باشيد مانند سرويس هاي ايميل مارکتينگ. شبکه هاي اجتماعي مي توانند در اين زمينه کمک خوبي به شما در اين زمينه بکنند.سعي کنيد با مشتريان خود ارتباط مستقيم داشته باشيد.
سي ار کو