پلاگین های ایجاد دایرکتوری اطلاعات وردپرس

پلاگین های بسیاری برای ایجاد بانک داده در وردپرس وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید دایرکتوری اطلاعات خود را ایجاد نمایید. یک دایرکتوری اطلاعات شامل آیتم هایی می باشد که در شاخه ها و زیر شاخه های مختلف قرار می گیرد و می توانید قابلیت ارسال از سمت کاربران نیز داشته باشد تا کاربران وب سایت بتوانند اطلاعات خود را ارسال نمایند. در بخش زیر لیست پلاگین های ایجاد دایرکتوری یا بانک اطلاعاتی در وردپرس را معرفی می نمایم:

Business Directory Plugin
یکی از بروزترین، با امکانات ترین و مطمئن ترین پلاگین های ساخت بانک داده در وردپرس می باشد که دارای قابلیت های فراوانی می باشد. بخش مدیریت دسته بندی ها و زیر دسته ها و آیتم ها که از ویژگی های عمومی این پلاگین ها می باشد اما موردی که این پلاگین را از سایر پلاگین ها متمایز می سازد بخش مدیریت فیلدها می باشد که قابلیت اضافه نمودن فیلدهای جدید به آیتم های دایرکتوری را می دهد همچنین قابلیت جستجو و نمایش در مکان های مختلف برای این فیلدها وجود دارد.

BePro Listings
پلاگینی بسیار ساده و کم حجم می باشد که دارای امکانات اولیه یک دایرکتوری اطلاعاتی می باشد. البته در این پلاگین ها خطاهای بسیاری مشاهده شده است. این پلاگین برای ساخت سایت های آگهی طبقه بندی شده مناسب است.

Connections Business Directory
یکی از پلاگین های ساخت دایرکتوری محبوب وردپرس می باشد که هسته سنگینی دارد. از ویژگی های بارز این پلاگین قابلیت تعریف سطح دسترسی برای گروه های کاربری مختلف می باشد به صورتی که برای هر گروه می توان تعریف نمود سطح دسترسی برای انجام چه کارهایی وجود دارد. این پلاگین همچنین بخش مدیریت قالب دارد که از طریق آن می توان نوع نمایش پلاگین را تغییر دهید.