نرم‌افزار امنيتي با كنترل از راه دور

اين نرم افزار به گونه اي طراحي شده كه مي تواند جلوي دسترسي هكرها به اطلاعات حساس شغلي و كاري كه بر روي اين سيستم ها ذخيره شده را بگيرد و امنيت آنها را تا حد زيادي تضمين نمايد.

نرم افزار ياد شده با نام Eset Mobile Security Business Edition فعلا به صورت بتا يا آزمايشي عرضه شده و در حال تست عمومي است. اين نرم افزار با سيستم عامل هاي ويندوز موبايل و سيمبين سازگاري كامل دارد.
يكي از مهم ترين امكانات اين نرم افزار قابليت كنترل از راه دور آن است كه اسكن، بررسي و تنظيم فيلترهاي فايروال و هرزنامه را از راه دور ممكن كرده و بررسي اطلاعات رد و بدل شده ميان سيستم و شبكه هاي رايانه اي را به راحتي ممكن مي كند. همين مساله به افشاي اطلاعاتي كه بدون اجازه از سيستم به خارج منتقل شده كمك مي كند.

به روزرساني اين نرم افزار به طور خودكار انجام شده و براي اين كار نيازي به مداخله دستي نخواهد بود. امكان ايجاد تغييرات در فايل ها از راه دور و همين طور افزودن كلمه عبور و فيلترهاي مختلف از جمله ديگر مزاياي اين نرم افزار است. همچنين در صورت تمايل با استفاده از اين نرم افزار مي توان بخشي يا تمامي اطلاعات را رمزگذاري نمود.

منبع : فارس