شش تکنیک برای افزایش بازدید سایت

طراحي سايت- اگر داراري سايت و يا وبلاگ هستيد بايد بدانيد که تنها چيزي که سايت شما را زنده نگه مي دارد بازديد کاربران است. هرچقدر هم سايت شما خوب، زيبا و پر محتوا باشد اما بازديد نداشته باشد سايت شما به هيچ دردي نخواهد خورد.

اما براي بالا بردن بازديد سايت تکنيک هاي بسياري وجود دارد. ما براي شما شش تکنيک از تکنيک هاي افزايش بازديد سايت را آماده کرده ايم به صورت زير مي باشند.

1- مطالب خوب و تک
مطالب جديدي که هيچ جا منتشر نشده اند را در وبسايتتان بنويسيد. خوانندگان دوست ندارند که مطالب تکراري و قديمي‌ را در يک سايت ديگر بخوانند. اگر آنها مطالب خوبي را درون وبسايت شما ببينند مسلما دفعه بعد هم به سايت شما سر خواهند زد.

2- به روز رساني مستمر
بروزرساني مستمر و داراي برنامه ميتواند به جذب بازديد کننده و اشتياق او براي بازگشت به سايت شما بيافزايد. براي اين کار، مطالب زمان بندي شده بنويسيد تا هر روز يا هر روز در ميان، مطلب جديدي براي بازديدکنندگاني که هر روز به وبسايتتان سر ميزنند داشته باشيد. همچنين، برنامه اي براي ارسال مطالب خود داشته باشيد. مثلا هر ? روز يک مطلب جديد و يا اين که براي هر موضوع، يک روز خاص در نظر بگيريد.

3- طراحي ثابتي داشته باشيد
نيازي نيست که هر ماه، قالب جديدي بر روي وبسايت خود نصب کنيد. بهتر است که قالب خود را هر سال يک بار تعويض کنيد. تعويض مکرر قالب مثلا هر ماه، ميتواند به تجربه کاربر از سايت شما صدمه بزند.

4- مطالب غير مرتبط را کم کنيد
به نظر شما نيازي هست که درون يک وبلاگ آموزشي، iهر چيزي وجود داشته باشد؟ پس بر روي موضوع خود تمرکز کنيد.
5- به نظرات بازديد کنندگان توجه کنيد
مطالب را براي بازديد کنندگان بنويسيد نه براي موتور‌هاي جست و جو. مطالبي را بنويسيد که براي خوانندگانتان مفيد باشد.
6- همکاري با بازديد کنندگان
اگر وقت نمي‌کنيد که به نظرات، ايميل‌ها و انتقاد‌ها پاسخ دهيد پس براي چه مي‌نويسيد؟ براي وبسايت خودتان وقتي در نظر بگيريد و سعي کنيد که کاربران را در اولويت قرار دهيد.

هميشه به ياد داشته باشيد که يک سايت نياز به مديريت و نظارت دارد و هميشه بايد به روز باشيد و براي اضافه کردن مطالب سريع و حساب شده عمل کنيد. يک سايت به خودي خود موفق نخواهد شد.
منبع: سرزمين دانلود