راه های افزایش ترافیک ثابت برای سایت

سئو، مي تواند بازديد فراواني براي شما به ارمغان بياورد. شايد فرآيند مشکل و زمانبري باشد اما در جذب کاربران دائمي‌تاثير گذار است.
نظرسنجي و پرسش
از کاربران خود در مورد مطالب مختلف سوال بپرسيد و از آنها نظراتشان را بخواهيد. مطمئن باشيد که اين روش تاثير گذار خواهد بود و مي تواند کاربران را براي بازگشت به سايت شما و پرسيدن نظر ديگر دوستانشان درباره آن موضوع ترغيب کند.

تبليغات در ديگر سايتها
اگر از لحاظ بودجه توانايي تبليغات به صورت کمپين را داريد، تبليغات را در اولويت قرار دهيد و در بازه‌هاي زماني مختلف تبليغات کنيد. مثلا در زمان شروع سايت تان يک دوره 3 ماهه ، در 6 ماه بعد يک دوره 3 ماهه ديگر، که اين بسته به استراتژي شماست و براي هر سايتي از لحاظ بودجه و نياز به کاربر متفاوت است.

پست مهمان
همه ما ميدانيم که پست مهمان مي تواند به پيشرفت يک سايت کمک بسزايي کند و بازديد فراواني براي يک سايت به ارمغان بياورد.

اشتراک گذاري در شبکه هاي اجتماعي
همه چيز مي تواند به اشتراک گذاشته شود! مطالب، نظرات، ايده‌ها، محصولات و … اکثر وب سايت‌هاي بزرگ براي پيشرفت خود، از شبکه‌هاي اجتماعي استفاده کرده اند و براي آن استراتژي دارند. همچنين، تاثير شبکه‌هاي اجتماعي بر سئو نيز امري غير قابل انکار است.

ساخت ويدئو
مطالبي که نياز به توضيحات زيادي دارند و مي توانند کاربران را خسته کنند را در قالب يک ويدئو به همراه آموزش inter active و يا با استفاده از اسلايد‌ها براي سايت خود آماده کنيد. مطمئن باشيد که تاثير گذار است و کاربران را به سايت شما باز ميگرداند.

انتشار کتاب الکترونيکي
خيلي از سايت‌هاي بزرگ براي خود کتاب‌هاي الکترونيکي زيبايي درست مي کنند و به رايگان در اختيار کاربران قرار مي دهند. اين کتاب‌ها با سرعت نور در اينترنت منتشر مي شوند و نام آن وب سايت را به گوش افرادي که هنوز به آن سر نزده اند، ميرساند.

نوشتن نظرات بيشتر
نوشتن نظرات بيشتر در سايت‌ها و وبلاگ‌هاي ديگر، مي تواند دو چيز براي شما به ارمغان بياورد:
1. به وبسايت شما بک لينک بيشتري داده مي شود حتي اگر nofollow هم باشند مهم نيست
2. وبلاگ نويس‌ها و مديران سايت‌ها به کاربراني که نظرات بيشتري مي دهند توجه مي‌کنند و به سايت آنها مراجعه مي کنند.

نظرات بهتري بگذاريد
نظراتي که در سايت‌ها مي گذاريد کمي‌بهتر باشند و سعي کنيد براي آنها کمي‌فکر کنيد و سپس دکمه ارسال نظر را بزنيد! زيرا مديران و وبلاگ نويس‌هاي بزرگ، از نظرات کوتاه و بدون محتوا خوششان نمي‌آيد و شايد افزونه‌هاي اسپم، شما را اسپم شناسايي کنند و نظر شما را به پوشه جفنگ بفرستند.

راه اندازي خبرنامه
اگر فکر مي کنيد که مي توانيد سايت خود را همچنان پا برجا نگه داريد، خبرنامه راه اندازي کنيد و براي کاربران خود، مطالب جديدتان را ارسال کنيد تا کاربران به وب سايت شما سر بزنند و در وبگردي‌هاي روزانه، شما را فراموش نکنند.

ايميل‌هاي فالو آپ بزنيد
به ايميل‌هايي که به طور خودکار براي کابران در زمان‌هاي خاص ارسال مي شوند، ايميل‌هاي فالو آپ گفته مي شوند. اين ايميل‌ها مي توانند کاربران شما را در ارتباط با سايت تان نگه دارند و هر روز براي آن‌ها مطالب از پيش تعيين شده ارسال شود.

پادکست درست کنيد
پادکست، ابزار خوبي براي کسب بازديد فراوان است. اما نه هر پادکستي! مطالبي را که به نظرتان مي شود در قالب يک فايل متني ارسال شود، نيازي نيست حتما به عنوان يک پادکست در بيايد. در انتخاب محتواي پادکست‌ها دقت کنيد و با وسواس آن‌ها را ويرايش و درست کنيد تا کاربران متوجه حرفه اي بودن شما بشوند.