افت ورودی های وب سایت از موتورهای جستجو نظیر گوگل

افت ورودي هاي وب سايت از موتورهاي جستجو نظير گوگل ممکن است باعث شکست يک کسب و کار گردد و بنابراين مي بايست به آن توجه بسياري نمود. دلايل بسياري ممکن است باعث کاهش بازديد کنندگاني که از موتورهاي جستجو وارد وب سايت مي گردند شده باشد که در بخش زير برخي از دلايل را بيان مي نمايم:

 

مجازات شدن وب سايت در موتورهاي جستجو: ممکن است به دليل انجام روش هاي نادرست سئو وب سايت دچار مجازات هاي موتورهاي جستجو شده باشد که اين روش هاي نادرست معمولا به دليل بک لينک سازي به روش اشتباه و يا مطلب گذاري در سايت به صورت غلط مي باشد که ممکن است حتي وب سايت از نتيجه موتورهاي جستجو به صورت کامل حذف گردد و براي رفع اين مجازات مي بايست اقدامات در جهت رفع جريمه صورت گيرد ولي رفع جريمه ممکن است چندين ماه به طول انجامد.
عدم فعاليت بر روي سايت: يک سايت فعال از نظر موتورهاي جستجو سايتي است که به صورت دوره اي به روز مي گردند و مطالب جديدي در آن بارگذاري مي گردند و در صورتي که در طولاني مدت وب سايت به روز رساني نگردد وب سايت به صورت خودکار در نتايج جستجو پايين خواهد آمد.
عدم بک لينک سازي: براي آنکه وب سايت معتبر تر گردد مي بايست از سايت هاي ديگر به وب سايت لينک هاي جديدي داده شود و در صورتي که در مدت زمان زيادي بک لينک جديدي به بک لينک هاي وب سايت اضافه نگردد وب سايت از نظر موتورهاي جستجو وب سايتي غيرفعال خواهد بود که تاثير منفي بر روي رتبه وب سايت خواهد گذاشت.
پيشنهاد مي نمايم براي رفع افت بازديد کنندگان وب سايت که از طريق موتورهاي جستجو وارد سايت شما مي گردند حتما با متخصص با تجربه سئو مشورت نماييد و از انجام اقدام شخصي خودداري نماييد زيرا ممکن است اقدامات شما تاثير منفي بيشتري بر روي سئو و رنکينگ وب سايت در موتورهاي جستجو داشته باشد به طوري که برگرداندن وب سايت اصلا ممکن نباشد.

براي آنکه دچار افت وب سايت در موتورهاي جستجو نشويد به شما توصيه مي نمايم:

بک لينک سازي وب سايت خود را زير نظر متخصص سئو انجام دهيد تا وقت و هزينه شما هدر نرود و دچار مجازات هاي موتورهاي جستجو نشويد.
به صورت دوره اي مثلا هفته اي يک الي دوبار در سايت خود مقالات جديد و مفيد در زمينه شغلي خود بارگذاري نماييد و حجم اين مقالات نيز مي بايست کافي باشد و همچنين اين مقالات را نبايد از سايت هاي ديگر کپي نماييد و سعي نمايد مقالات را از پايه خود تهيه نماييد.
استفاده از شبکه هاي اجتماعي سيگنال هاي مثبتي به موتورهاي جستجو مي فرستد که اين سيگنال هاي مثبت باعث بالا رفتن رنک وب سايت در موتورهاي جستجو مي باشد بنابراين فعال تر بودن در زمينه شغلي خود در شبکه هاي اجتماعي باعث وضعيت بهتر وب سايت در موتورهاي جستجو خواهد شد.
برند سازي از طريق انجام تبليغات نظير تبليغات محيطي، و تبليغات در جرايد و روزنامه، ارسال اس ام اس تبليغاتي، ارسال ايميل تبليغاتي و ساير روش هاي تبليغات به شناخت بهتر برند شما کمک خواهد نمود که برند معتبر موردي است که گوگل بيشتر به آن توجه مي نمايد و بنابراين بهتر است به برند سازي توجه ويژه اي گردد.
ارائه خدمات با کيفيت با کمترين هزينه موردي است که سبب بازاريابي دهان به دهان براي شما مي گردد که اين نوع بازاريابي بهترين روش تبليغات براي شما مي باشد که باعث بالا رفتن تعداد بازديد کنندگان وب سايت و در نتيجه رنک وب سايت مي گردد.
براي خروج از افت بازديدکنندگان وب سايت و ورودي هاي وب سايت از موتورهاي جستجو مي توانيد با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرماييد و بهتر است براي بررسي بهتر اقدامات و اتفاقاتي که ظرف 6 ماه گذشته بر روي وب سايت انجام گرفته است ليست نماييد تا بررسي بهتري بر روي وب سايت انجام گردد. اين موارد مي توانيد شامل موارد زير باشد:

درج مطالب جديد بر روي وب سايت
طراحي مجدد وب سايت
بک لينک سازي
تبليغات در ساير سايت ها
تعويض سرور
هک شدن وب سايت
ارسال ايميل تبليغاتي
فعاليت سئو کار بر روي سايت