راهنمایی های بازاریابی در اینستاگرام برای کسب و کار

 بازاریابی در اینستاگرام

اول از هر چیز بخش بیوگرافی خود را با دقت کامل کنید و قدم دوم این است که یاد بگیرید چگونه با موبایل خود عکس های بهتری بگیرید

تصاویر زرق و برق دار برای جذب افراد به اشتراک بگذارید

به عنوان یک قاعده کلی،تصاویری که در اینستاگرام تاثیر بیشتری دارند عکس مناظر فوق العاده زیبا هستند.اما با این حال نباید هر تصویری که به اشتراک میگذارید این ویژگی را داشته باشند ولی سعی کنید اشتراک گذاری تصاویر زرق و برق دار را یک بار درهفته الویت قرار دهید.

به تصاویر خود متن اضافه کنید

تصاویری که در اینستاگرام  با متن همراه هستند کشش زیادی دارند و مخاطبان زیادی به خود جذب میکنند،بنابراین از این نوع بازاریابی ویروسی به سبک تصویر از طریق ترکیب کردن گرافیک و متن استفاده نمایید.

اشتراک گذاری ویدئو کلیپ را تجربه کنید

سال گذشته اینستاگرام قابلیت اشتراک گذاری ویدئو کلیپ ها در کنار عکس های ثابت را معرفی کرد.برای اینکه این قابلیت را امتحان کنید از آیکون دوربین فیلم برداری در اینستاگرام برای ضبط یک فیلم 15 ثانیه ای استفاده کنید و بعد یک فیلتر مخصوص فیلم برای بهتر به نظر رسیدن ویدئو انتخاب کنید.

داستان نام تجاری خود را بدون در نظر گرفتن قسمت فروش تعریف کنید

بازاریابی نام تجاری در اینستاگرام می تواند کار سختی باشد،چراکه کاربران جمعیت جوان به ترویج و تبلیغ بیش از حد حساس هستند بنابراین سعی کنید با شناسایی روشهایی برای اشتراک گذاری مؤلفه های کلیدی از تصویر نام تجاری و بدون متوسل شدن به روش های آشکار فروش این دسته از کاربران را تحریک کنید.

استفاده های جدید از محصولاتتان را به نمایش بگذارید

اگر میخواهید به طور مستقیم تر در اینستاگرام بازاریابی کنید، راه های ابتکاری و جدید برای استفاده از محصولاتتان را به نمایش بگذارید.دنبال کنندگان شما تمایل دارند تا در ازای توجهی که به مطالب شما داشته اند چیز با ارزشی از آنها بدست آورند.

محصولات جدید در اینستاگرام

به طور مشابه یکی از راه هایی که با استفاده از آن میتوان در این پلت فرم اجتماعی توجه ها را به خود جلب کرد،ارسال یک پیش نمایش از محصولات جدید قبل از ارائه آنها به عموم مردم یا اعلام کردن به جاهای دیگر میباشد.

بدیهی است که این استراتژی برای همه برندها مناسب نیست،برای مثال برندهایی که کاربران مسن تر را مخاطب مورد هدف خود قرار میدهند که توجه کمتری به این رسانه دارند و قرار دادن اینگونه پست ها توجه زیادی به خود جلب نخواهد کرد،اما اگر پایگاه کاربر اینستاگرام خود را مناسب با شرکت خود به درستی انتخاب کنید تقریبا هیچ راهی بهتر از ایجاد یک اکانت در اینستاگرام نیست.

  معرفی کارکنان جدید

هر زمان که یک کارمند جدید خانم یا آقا استخدام کردید یک عکس از او بگیرید و این عکس را در صفحه اینستاگرام شرکت خود قرار دهید.انجام این کار کمک میکند تا بین دنبال کنندگان و تیم شما روابط شخصی ایجاد شود،چراکه شما از محتوایی تغذیه خواهید کرد که به طور مستقیم تبلیغاتی نیستند.

تصاویر اینستاگرام خود را در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید

تصاویر اینستاگرام خود را تنها به اینستاگرام محدود نکنید.لینک های اینستاگرام خود را به فیسبوک،توییتر و هر رسانه اجتماعی دیگری که شرکت شما در جهت رشد پایگاه کاربران آن را مورد استفاده قرار داده و با ارسال محتوای با ارزش در این شبکه ها دنبال کنندگان را به دست می آورد.

ارسال در زمان اوج بازدید

هر زمانی که در اینستاگرام پست میگذارید به زمان هایی در طول روز که تصاویر شما بیشترین تعداد لایک و نظر را دریافت میکند توجه کنید.از روندی که شناسایی کردید استفاده کنید تا مطمئن شوید پست های خود را در زمان اوج بازدید ارسال میکنید و مخاطبان دائمی خود را بدست آورید. 

به همه نظراتی که دریافت میکنید پاسخ دهید

کاربرانی را که برای نظر گذاشتن زیر تصاویر شما وقت خود را صرف میکند با پاسخگویی به پیام آنها بشناسید.در ابتدا روی نام کاربران کلیک کنید تا آنها را به لیست مخاطبان خود اضافه کنید،آنها را تگ کنید و به آنها اجازه دهید که مدت زمانی را که طول میکشد به نظر آنها پاسخ دهید را ببینند.

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ