قدم اول در طرحی سایت

اگر شما هم براي رونق کسب و کار خود نياز به طراحي سايت داريد بهتر است قبل از شروع حتمل نکات زير را در نظر بگيريد

قبل از طراحي سايت ،فضاي رقابت خود را بشناسيد
رقابت ما را آماده نگاه مي دارد. مراقب رقباي خود و کارهايي که در کسب و کار و وب‌سايتشان انجام مي دهند، باشيد. اگر مطلع باشيد که رقبا چه مي کنند و چگونه سايت خود را طراحي کرده اند، آنوقت کسب و کار شما اين فرصت را خواهد داشت که يک قدم جلوتر باشد. منحصر بفرد باش تا پيشرو باشي. هر طراح سايت حرفه اي مجربي از شما درباره سايت هايي که براي شما الهام بخش هستند و سايت هاي رقبايتان خواهد پرسيد، تا وب سايت شما ظاهر و کارکرد خاص کسب و کارتان و مخاطبين هدفتان را داشته باشد.

براي طراحي سايت ،بودجه تان را مشخص کنيد
و اگر بودجه تان را نمي دانيد، آنرا تعيين کنيد. خيلي از کسب و کارهاي کوچک مي دانند که به يک وب سايت يا يک طراحي سايت نياز دارند ولي بي مايه فطير است. چيزي که بايد بدانيد اينست که متناسب با هر بودجه اي طراحان سايت خوبي هستند. اگر بودجه شما محدود است و روياهاي بزرگي داريد، همواره به خاطر داشته باشيد که مي توانيد از کم شروع کنيد و به مرور که کسب و کارتان رشد مي کند سايت خود را بسازيد.

«نياز»ها و «خواسته»هاي خود را بشناسيد و بعد اقدام به ساختن سايت يا طراحي وب سايت حرفه اي نماييد
اگر بدانيد که رقبايتان چه مي کنند و بودجه تان چقدر است آنوقت مي توانيد بنشينيد و با خودتان حساب کنيد که وب سايتتان چه کارکردهايي را مي بايست از ابتدا داشته باشد و چه کارکردهايي را مي توان به بعد موکول کرد. از خودتان سوالات بسياري از اين دست را بپرسيد. آيا فروش الکترونيکي يک نياز ضروري براي همين الآن است يا مي توان تا آخر فصل براي آن صبر کرد؟ آيا به صفحه پاسخ به پرسش هاي متداول، وبلاگ يا ويدئو نياز است؟ اين از شانس خوب شماست که لازم نيست تمام موارد داخل فهرست آرزوهاي تان را داشته باشيد ليکن مي توانيد هنوز يک سايت خوب داشته باشيد. روياهاي بزرگي داشته باشيد و بودجه اي واقع بينانه، ليکن جدول زمانبندي را طوري تنظيم کنيد که اجازه رشد و تکامل داشته باشد.

طراحي سايت گام نخست است اما بعد از اتمام ساخت سايت تازه در ابتداي مسير هستيد
شما بايد در نظر داشته باشيد که طراحي سايت گام نخست است و بايد از اول و قبل از طراحي براي ادامه کار و چگونگي گسترش و بروز رساني سايت خود برنامه ريزي دقيق داشته باشيد.همچنين بهتر است بدانيد که برنامه رقيبان شما در بازار در مورد گسترش و بروز رساني وب سايتشان چه بوده و آنها طبق چه معياري پس از پايان طراحي سايت روي آن کار کرده اند.
سي ار کو