نحوه ثبت سفارش و خرید نرم افزار ساخت وب سایت

انتخاب نام سايت
اين موضوع که براي ساخت وب سايت چه بايد کرد و يا از کجا بايد شروع نمود ، موضوعي است که براي بسياري از کاربران عادي در دنياي وب و اينترنت نا آشنا است . قدم اول براي ساخت وب سايت ، تعيين نام دامنه يا همان نام سايت است . چنانچه در خصوص واژه دامنه و معني آن نياز به اطلاعات بيشتري داريد ، به مقاله دامنه چيست ؟ در همين سايت مراجعه فرماييد .
مجموعه محصولات و ابزارهاي طراحي سايت که توسط شرکت پورتال ساز ارايه مي شوند در منوي محصولات در وب سايت اصلي پورتال ساز قابل مشاهده بوده و اطلاعات کاملي در خصوص امکانات نسخه هاي مختلف سايت ساز و فروشگاه ساز در اختيار کاربران قرار داده شده است .
نرم افزار سايت ساز در سه نسخه سايت ساز ساده ، سايت ساز شرکتي و سايت ساز حرفه اي و نرم افزار فروشگاه ساز در دو نسخه ساده و حرفه اي طراحي شده که هر يک به تناسب داراي امکانات کاملتري نسبت به نسخه قبلي خود مي باشند . پس از بررسي محصولات و انتخاب نسخه مورد نظر، چنانچه نياز به اطلاعات کاملتري داشته باشيد مي توانيد با تماس با پورتال ساز از راهنمايي و مشاوره رايگان در خصوص راه اندازي وب سايت و فضاي ميزباني مورد نياز بهره مند شويد و ذکر اين نکته در اينجا حائظ اهميت است که بسته هاي سايت ساز اين شرکت به همراه فضاي ميزباني (هاست) يک ساله در حجم هاي يک گيگابايت ، دو و چهار گيگابايت ارايه مي شوند و فضاي ميزباني در سال اول به صورت رايگان در اختيار مشتريان گرامي قرار مي گيرد و تنها هزينه نرم افزار ساخت وب سايت اخذ مي گردد .
پس از طي مراحل بالا و انتخاب نام دامنه و نسخه سايت ساز و يا فروشگاه ساز مورد نظر ، مي توانيد از منوي سفارش آنلاين که در صفحه اصلي سايت پورتال ساز قرار دارد ، اقدام به ثبت سفارش خود نماييد .
در صفحه سفارش سايت ساز ، فرمي مشاهده مي کنيد که اطلاعات هويتي درخواست کننده بايد در آن درج شود . چنانچه نياز به ثبت دامنه جديد داشته باشيد نام آن را در کادر مربوطه وارد نماييد و با استفاده از ابزار بررسي ، مي توانيد از قابل ثبت بودن نام انتخابي خود اطمينان حاصل نماييد و چنانچه نام دامنه خود را قبلاً ثبت کرده ايد ، مي توانيد با انتخاب گزينه [ قبلاً ثبت کرده ام ] از انجام اين مرحله ، صرف نظر نماييد. با انتخاب بسته سايت ساز خود و درج ساير موراد خواسته شده در فرم و کليک بر روي دکمه ثبت سفارش ، در خواست شما براي سايت ساز خريداري شده ارسال و ظرف 24 ساعت عمل استقرار و راه اندازي وب سايت انجام خواهد گرفت .