طراحی سایت مدرن

چگونه يک وب سايت مينيماليست با استفاده از روش هاي طراحي فلت ، طراحي کارتي ، و تصاوير HD بسازيم ؟

برخي مدهاي طراحي سايت تنها به يک دليل محبوبند : چون به خوبي کار راه انداز هستند .
آن ها به راحتي پياده سازي مي شوند ، کاربران به آن ها عادت کرده اند ، آن ها از جهات زيادي انعطاف پذير هستند ، و همچنين آن ها محتواي وب سايت را به طريقي با معني ، زيبا و دلنشين براي مخاطبان ارائه مي کنند .
در اين مقاله ، به شما آموزش خواهم داد که چگونه مي توانيد يک وب سايت موفق با استفاده از روش هاي طراحي فلت ، مينيماليسم ، طراحي کارتي ، و تصاوير HD بسازيد .

روش هاي طراحي سايت فلت و مينيماليسم چگونه کارساز مي شوند ؟
سوال اول در مقدمه اين موضوع اين است که سايت هايي که با روش هاي مذکور ساخته مي شوند چگونه خروجي و نتيجه آن ها به اين خوبي زيبا و کاربردي مي شود ؟ در يک نگاه کلي ، به چند مورد از دلائل موفقيت طراحي سايت فلت اشاره مي کنم :
عمده محتوا ، تصاوير زيبا و با کيفيت HD مي باشد .
هنگام بارگذاري صفحات ، کاربر با تماشاي جلوه هاي انيميشني زيبا سرگرم مي شود .
زيبايي طراحي فلت ، يک بلوغ بصري ايجاد مي کند که در نتيجه آن برند تجارت الکترونيک شرکت ها در فضاي مجازي به خوبي براي کاربران جذابيت ايجاد مي کند .
صفحه اول وب سايت با واسط کاربري کارت شکل در طراحي کارتي چيده و مرتب مي شود .
براي پشتيباني کامل از ساير دستگاه ها ، اين روش هاي طراحي سايت به خوبي قابليت واکنش گرا شدن يا به اصلاح طراحي ريسپانسيو و موبايل فرندلي را دارند .
مينيماليسم و تصاوير HD

وب سايتي که به هدف فروش مجموعه اي از محصولات طراحي شده است ، بايد در آن محصولات به خوبي و با جذابيت براي کاربران به نمايش در بيايند . يک تصوير تک و با کيفيت از محصول ، بازديد کننده را جذب ديدن و مطالعه درباره آن محصول مي کند . اما بايد تصوير به درستي انتخاب شود ، يعني آن تصوير نه تنها کيفيت و زيبايي محصول را به کاربر نشان مي دهد ، بلکه بايد به گونه اي باشد که مخاطب با آن ارتباط برقرار کند و خيلي ابعاد مختلف درباره محصول بدون خواندن مطلب زير تصوير را تنها از ديدن خود آن متوجه شود .
همانطور که در مقاله روندهاي طراحي وب سايت در سال هاي 2015 و 2016 گفته شد ، امروزه استفاده از تصاوير شاخص و بزرگ با کيفيت HD در بالاي صفحه اول سايت ها رايج شده است چرا که کاربر با ديدن آن مشتاق بازديد از ادامه محتوا و صفحات وب سايت مي شود . در کنار اين مد طراحي ، وب سايت هايي که براي موبايل ها بهينه سازي مي شوند از تصاوير کوچکتر و کم حجم تر استفاده مي کنند چون کاربران تلفن همراه که از پهناي باند سيم کارتشان استفاده مي کنند براي ديدن اين تصاوير حجم زيادي از ديتاي بسته اينترنتشان را از دست خواهند داد .
سوالي که مطرح مي شود اين است که پهناي باند را چگونه با کيفيت تصاوير سايت که باعث بالا رفتن حجم آن ها مي شود وفق دهيم ؟ با استفاده از مينيماليسم . در طراحي وب ، مينيماليسم تنها به معني " کار بيشتر با حجم کمتر " نيست – بلکه در واقع همان ميزان کار است با بهم ريختگي کمتر و همينطور استفاده از رنگ هاي مات که بر روي تصاوير مي افتد و عناصر بصري طراحي (هدر و فوتر سايت ، پس زمينه و تايپوگرافي) .
اين کار فوايد ديگري نيز دارد . تصاوير با طرح هاي رنگي هماهنگ ، سريع تر بارگذاري مي شوند چون تصاوير با فرمت JPG با کنتراست کمتر حجم کمتري از تصاوير با کنتراست بالا دارند . اين به اين معني است که مي توان تصاوير بزرگ و با کيفيت را با حجم تصوير کمي کم کيفيت تر در وب سايت استفاده کرد .
وب نوش