کامپوننت های رایگان ساخت وب سایت آگهی در جوملا

ساخت وب سایت آگهی در جوملا بسیار ساده می باشد زیرا کامپوننت های رایگان بسیاری برای راه اندازی سایت های آگهی برای جوملا وجود دارد که برای استفاده کافی است کامپوننت را از سایت رسمی اکستنشن های جوملا دانلود نموده و در سیستم جوملای خود نصب نمایید. در بخش زیر به شما چند مورد از برترین کامپوننت های رایگان ساخت سایت آگهی در جوملا را معرفی می نمایم و دموی هر یک از این کامپوننت ها را می توانید در لینک کامپوننت لینک Demo مشاهده نمایید:

Almond Classifieds
Almond Classifieds یکی از قدیمیترین کامپوننت های راه اندازی سایت آگهی و تبلیغات جوملا می باشد که کاربران می توانند در دسته بندی هایی که مدیر وب سایت معین نموده آگهی بارگذاری نمایند و هر دسته بندی می تواند فیلدهای اختصاصی مربوط به خود را داشته باشد. این کامپوننت دارای قابلیت های پیشرفته ای جهت جلوگیری از ارسال اسپم در وب سایت می باشد که کد کپچا یکی از آنها می باشد. این کامپوننت به صورت table طراحی گردیده بنابراین جستجوی خوبی در گوگل نخواهد داشت البته امکانات بسیاری نظیر جستجوی پیشرفته و ارتباط با فیسبوک و دسته بندی بر اساس شهر دارد.

AdsManager
قدیمیترین و معتبرترین کامپوننت ایجاد سایت آگهی در جوملا می باشد که امکانات فراوانی دارد. از امکانات ویژه این کامپوننت قابلیت تعریف فیلدهای اختصاصی برای هر دسته بندی و همچنین جستجوی پیشرفته بر اساس فیلدهای تعریف شده می باشد. امکان شاخه بندی دسته بندی های آن تا لایه های نامحدود وجود دارد و در حقیقت این کامپوننت یکی از بهترین گزینه ها می باشد. این کامپوننت همچنین امکان درج آگهی بدون نیاز به عضویت در سایت را به کاربر می دهد و همچنین قابلیت مشخص نمودن مکان آگهی در نقشه از دیگر ویژگی های این اکستنشن می باشد.

KSAdvertiser
یکی از اکستنشن های جدید آگهی و تبلیغات در جوملا می باشد که در مدت کوتاهی اعتبار بسیاری به دست آورده است. از امکانات این ابزار ایجاد فلدر برای فایل های هر کاربر، اتصال به نقشه گوگل، قابلیت ریسپانسیو، تماس با آگهی دهنده، قابلیت نمایش دسته بندی ها به روش های مختلف، سطح دسترسی کاربران و امکانات پیشرفته دیگر می باشد.

TZ Pinboard
فرمت این کامپوننت به مانند وب سایت pinterest می باشد که در آن کاربران می توانند مطالب را پین نمایند. در این کامپوننت ابتدا کاربران می بایست صفحه ایجاد نمایند و سپس در صفحه ایجاد شده اقدام به ایجاد آگهی های خود نمایند. این کامپوننت با سایر کامپوننت های این لیست هم از نظر کارکرد و هم از نظر ظاهر تفاوت های عمده دارد.