افزایش ترافیک بازدیدکنندگان وب سایت

داشتن وب سايت پر بازديد رويايي هر مدير سايتي مي باشد و در صورتي که قصد داشته باشيد سايتي پر بازديد داشته باشيد در ابتدا مي بايست روش جذب مخاطب وب سايت خود را معين نماييد. در حقيقيت سياست جذب مخاطب مهمترين بخش و پايه ميزان بازديد وب سايت شما مي باشد. تعداد بازديد کننده وب سايت شما در ابتدا به زمينه فعاليت وب سايت شما و خدمات ارائه شده توسط آن وابسته مي باشد. در صورتي که قصد افزايش ترافيک بازديد کنندگان وب سايت خود را داشته باشيد مي توانيد راه هاي زير را در نظر بگيريد:

تبليغات در سايت هاي پر بازديد
يکي از بهترين روش هاي افزايش بازديدکنندگان وب سايت تبليغات در سايت هاي پر بازديد به خصوص سايت هاي مرتبط به زمينه فعاليت وب سايت مي باشد. البته براي درج آگهي در سايت مورد نظر خود حتما با متخصص سئو مشورت نماييد زيرا ممکن است تبليغ در سايت خاصي و نحوه آن باعث افت نمايش وب سايت شما در موتورهاي جستجو گردد.

نوشتن مقاله به صورت مستمر در سايت
براي آنکه وب سايت فعالي داشته باشيد مي بايست پيوسته و به صورت مستمر در آن مقالات و اطلاعات جديد بارگذاري نماييد. درج اطلاعات جديد در وب سايت باعث ارسال سيگنال هاي مثبت به موتورهاي جستجو مي باشد و هر چه اين اطلاعات شما مرتبط تر به زمينه فعاليت شما و کامل تر باشد و مورد نظر کاربران شما باشد تاثير بهتري در رتبه شما در موتورهاي جستجو و در نتيجه افزايش بازديد کننده وب سايت خواهد داشت.

بک لينک سازي براي وب سايت
بهترين و با کيفيت ترين وب سايت را نيز در صورتي که داشته باشيد در صورتي که از سايت هاي ديگر به آن لينکي وجود نداشته باشيد ترافيک و بازديد کننده خوبي نخواهد داشت. براي آنکه وب سايت خود را معتبر تر نماييد بهتر است از سايت هاي ديگر به سايت خود به صورت مستمر لينک ايجاد نماييد. اين کار را مي توانيد از طريق فروم ها، سايت هاي آگهي و وبلاگ ها و نوشتن مقاله و اطلاعات در سايت هاي ديگر انجام دهيد.

ارسال ايميل تبليغاتي
يکي از روش هاي افزايش ترافيک بازديد کننده وب سايت ارسال ايميل تبليغاتي مي باشد. مي توانيد اين کار را از طريق شرکت هاي ارائه کننده خدمات ارسال ايميل تبليغاتي انجام دهيد و البته دقت نماييد با انجام روش اشتباه ارسال ايميل گروهي تبليغاتي ممکن است به سايت خود لطمه وارد نماييد بنابراين بهتر است براي انجام اين کار با متخصص سئو مشورت نماييد.

چک کردن اصول سئو در سايت
در صورتي که اصول و قواعد سئو را در سايت خود رعايت نماييد وب سايت شما رنک بهتري در موتورهاي جستجو مي گيرد و اين رنک بهتر باعث افزايش تعداد بازديد کنندگان وب سايت خواهد گرديد. بهتر است کار طراحي و بهينه سازي خود را از طريق شرکت هاي با تجربه طراحي وب نظير دارکوب انجام دهيد تا اصول و قواعد سئو به صورت کامل در سايت شما در نظر گرفته شود.

ارسال اس ام اس تبليغاتي
از طريق ارسال اس ام اس تبليغاتي و درج لينک وب سايت در آن نيز مي توانيد بازديد کننده بدست بياوريدولي بهتر است اين روش را به صورت مستمر انجام دهيد تا تاثير مطلوب تري بر روي سايت داشته باشد.

قرار دادن امکانات رايگان در سايت
امکانات و اطلاعات رايگان در سايت موردي است که مي توانيد از طريق آن بازديد کننده جلب نماييد و براي انجام اين کار مي توانيد با طراح وب سايت خود مشورت نماييد.

فعاليت در شبکه هاي اجتماعي
فعاليت و به اشتراک گذاري مطالب در شبکه هاي اجتماعي و لينک دادن به وب سايت از طريق آن يکي از روش هاي جديد و موثر براي افزايش بازديد کنندگان وب سايت خواهد داشت و با توجه به ماهيت و قدرت اين شبکه ها تاثير بسياري در موفقيت وب سايت خواهد داشت.