قراردادن کسب و کار شما بر روی اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام

در سال ۲۰۱۴، اینستاگرم ۲۰۰ میلیون کاربر داشته که ۲۵ درصد از آنها از بهترین شرکتها مطابق آمار نشریه فوچون هستند که به طور متوسط ​​۵٫۵ بار در هفته پست هایی را ارسال می کنند. و خارج ازاین  ۱۰۰  برند برتر که در اینستاگرم ارسال  هایی دارند (مانند پپسی، استارباکس، مربی، و نایک)، ۴۳ درصد ارسال ها شامل ارسال عکس ها و فیلم های روزانه است. برند ها اینستاگرم را  در به عنوان یه روش معمولی برای ایجاد شخصیت در پشت نام تجاری درنظر می گیرند که فراتر از کلمات، تصاویر محصول، فروش و پیشنهادات است.
در اینجا برخی از ایده های  آموزش بازاریابی در اینستاگرام برای ساخت کسب و کار در اینستاگرا م ، بدون توجه به صنعتی خاص ارائه می شود.
    برای تعامل با کاربران و مارک های دیگر در اینستاگرام (instagram)، شما باید یکی از دو مرود زیر را انجام دهید:
شروع یک مکالمه. باید بیش از عکس زیبا ارائه کنید. از پست یا نظر برای پرسیدن یک سوال باز استفاده کنید و دیگران را تشویق کنید پاسخ دهند. این کار باعث ایجاد گفتگو شده و تشویق دیگران به پاسخ، اجازه می دهد شما با ادامه گفت و گو به ارائه تخصص خود بپردازیر و یا بینش خود را به دیگران انتقال دهید و یا از آنها باد بگیرید.
در هنگام جستجو از طریق پست دیگر کاربران اینستاگرام،از این فرصت برای پرسیدن سوال، به اشتراک گذاشتن یک فکر یا نکته ، یا دیگران را ترغیب به گفتگو کنید (با برچسب زدن آنها را آنها را آگاه سازید). هرچه در پست های دیگران سخنان جذاب تر بگویید ، کاربران دیگر بیشتر به شما جذب خواهد شد و توجه بیشتری به پست های شما خواهند کرد.. در زمانی که شما در پست دیگران درگیر می شوید، شما پیروان جدیدی را جذب می کنید.
پیوستن به یک مکالمه. وقتی که شما در اینستاگرم می چرخید و احساس می کنید یک گفت و گو پیدا کرده اید که می توانید در آن نقشی ایفا کنید پس به آن بپیوندید! کاربران ممکن است بینش شما ، شوخ طبعی، و یا راهنمایی  شما را مفید ببینند و از شما قدردانی کنند، و شما به احتمال زیاد پیروان جدیدی به دست می آورید.
بازاریابی در اینستاگرام ؛ مطمئن باشید که مارک ها و کسب و کاریی را دنبال می کنید که مورد حمایت و پذیرش شما هستند و یا می خواهید از آنها چیزی یاد بگیرید و یا آنکه برای شما ارزشی ارائه می کنند. وقتی که شما مارک های دیگری که مربوط به اهداف منحصر به فرد شما و یا مرتبط با نام تجاری شما و اهداف شما هستند را دنبال می کنید، یا کاربرانی که در صنعت شما دارای رهبری فکری هستند ، و یا کسب و کارهایی که  که دیدگاه ها و ارزش های فکری مشابه شما را به  اشتراک می گذارند را دنبال می کنید ، شما فرصت زیادی برای پیوستن به یک مکالمه را پیدا می کنید.
    پیروی از قوانین ساده در هنگام ایجاد یک استراتژی محتوا برای اینستاگرام:
اطمینان از اینکه عکس ها و تصاویر شما ، حرفه ای و تمیز هستند.
تصاویر بی ربطی که علاقه پیروان را از دست به دنبال ندارد را ارسال نکنید. هر پست باید ارزش به دنبال آورد.
اطمینان حاصل کنید که پست های شما یک نکته، گفتن  یک داستان، یک ایده یا یک فکر توانمند، یا پررنگ کردن یک نقطه عطف درشرکت را به اشتراک می گذارد.
از واقعی یا خام بودن هراسی نداشته باشید. شکل و شمایل و ظاهر شما و کسب و کارتان نیازی نیست همیشه در حالت آماده به کار باشد. مردم بیشتر با خود واقعی شما  ارتباط برقرار می کنند و دوست دارند پشت پرده و نمود واقعی کسب و کار شما را ببینند. پس به دنبال ظاهر سازی نباشید..
متفاوت پست های خود را متفاوت کنید ، پیروان خود را خسته نکنید. اگر شما ایده های جدیدی ندارید، مارک خود را با عنوان مانند مثال ها ارتقا دهید مانند: #throwbackthursday یا #teamtuesday یا #mondaymantra. آنچه را دیگر کاربران اینستاگرام انجام می دهند به اهرم ارتقاء مشاهده کنید.
    استفاده از هشتگهای برای پیدا کردن و صحبت با پیروان، مشتریان احتمالی، و یا اشخاص دیگر در صنعت شما.
هشتگ نمادی است (#) که شما در مقابل یک کلمه یا گروهی از کلمات برای تعیین یک عبارت جستجو یا موضوع بحث قرار داده می دهید. برای کسب و کار خود ۳۰ هشتگ ایجاد کنید که به صورت مارک، محصول و خدمات،و یا با مکان شما و یا جامعه شما مرتبط باشد. کلماتی که مشتریان بالقوه در جستجوهای خود برای پیدا کردن شما از آناستفاده خواهند کرد را در نظر بگیرید.
کاربران اینستاگرم بین  ۲۰ تا ۳۰ هشتگ درهر پست استقبال می کنند. این امر به برند ها این شانس را می دهد تا  فرصتی برای لمس پیروان بیشتر داشته باشند  و طرفداران خود را گسترش دهند.
    پیاده سازی یک دعوت به اقدام در هر پست.
ارسال در رسانه های اجتماعی در مورد تعامل بادیگران از طریق ایجاد روابط  معتبر آنلاین است تا دیگران به شما کمک کنند با اوضاع اجتماعی ارتباط پیدا کنید. هنگامی که هیچ تعاملی وجود نداشته باشد، مطالب شما اساسا هیچ کاری برای شما و یا نام تجاری شما انجام نمی دهد. هدف ما این است که تعامل دیگران را جذب کنیم . بنابراین شما می توانید دنبال کنندگان وفادار خود را بسازید و پیام خود را از طریق به اشتراک گذاری اجتماعی تقویت کنید  و مردم را به واکنش نشان ترغیب کنید.
ایجاد یک دعوت به اقدام در هر پست باعث خواهد شد پیروان خود را از راه های مختلفی به تعامل وادارید. و فقط در موردی یک  راه خوب است. فراخوانی برای اقدام بیانیه و یا سوالی است که از پیروان خود می پرسید و یا از آها می خواهید کاری را انجام دهند و شامل دامنهی وسیعی می شود مثل:
پاسخ به این سوال
نگاهی به این نظر سنجی
به اشتراک گذاشتن این پست
برچسب یک دوست
به عنوان مثال، اگر شما در حال شرکت در یک کنفرانس در سن دیگو هستید که بسیاری از بحث های اجتماعی برپاست ، یک راه برای تعامل با پیروان و سایر شرکت کنندگان و یا سخنرانان در کنفرانس ارسال این پست  است : “من خیلی هیجان زده هستم  در مورد حضور در این کنفرانسnameofconference   ! چه کس دیگری در جریان این کنفرانس است، و دیدن چه کسی که شمارو بیشتر هیجان زده می کنه؟ ”  پیروان (دنبال کنندگان )  شما و هر کسی این پست رو میبینند و هشتگ های زیر را دنبال می کنند : #conferencename وnameofconference: #conferencename
چگونه این کارتعامل شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟ اولا، تعامل بیشتری دریافت می کنید (به عنوان مثال، یک نظر)، مردم بیشتری درگیر خواهند شد و افراد بیشتری پست های شما  را مشاهده می کنند. دوما، نظر دهنگان احتمالا مردم را در کامنتشان برچسب بزنند که این بدان معنی است که افراد بیشتری را به پست های شما ارتباط می دهند. آن افراد دیگر هم ممکن است با تگ زدن (برچسب زدن )  و اظهار نظر  پیام شما  را  به صورت نمایی و صعودی تقویت کنند.
    مطمئن شوید که دیگر کاربران اینستاگرام را برای کمک به تقویت پیامتان با استفاده از نماد “@” قبل از نام اینستاگرم آنها ، برچسب بزنید .
به فردی برچسب می زنید اطلاع داده خواهد شد، و در اینستاگرم، آنها را مجبور نیستند شما را دنبال کنید و شما هم لازم نیست که  آنها را دنبال  کنید تا بتوانید آنها را برچسب زده و مطلع کنید (بر خلاف سیستم عامل های دیگر رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک).
دیگر کاربران دوست دارند ببدانند پیامشان به اشتراک گذاشته  شده و از طریق پیروان وفادارشان پخش شده است ، بنابراین اط طریق برچسب ها می توان واکنش کاربران را مشاهده کرد. همچنین، اگر آنها معروف هستند و یا دنبال کنندگان بسیاری دارند، شما ممکن است  نه تنها نیاز به تگ زدن آنها داشته باشید بلکه آنها را هشتگ هم کنید به این ترتیب، صرفنظر از اینکه چگونه هشدار می دهید ، ولی هیچکدام  را از دست ندهید.
برچسب زدن دیگران را تشویق به تعامل  می کند . هنگامی که آنها درگیر می شوند،در نتیجه شما توجه بیشتری به پست های خود را دریافت خواهید کرد.
اینستاگرام یک پلت فرم قدرتمند است که می تواند به عنوان یک ابزار برای توسعه نام تجاری کسب و کار شما استفاده شود. به اشتراک گذاری محتوای تصویری در مورد نام تجاری شما اجازه می دهد تا پیروان شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما از راه شخصی تر و راحت تری استفاده کنند.وقتی شما از اینستاگرام با هدف و استراتژی استفاده کنید ، می توانید نام تجاری خود را بسازید و پس از طرفداران و دنبال کنندگان شما را کسب و کار شما را سودمند و سود آور می سازند.
 

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ