قراردادن کسب و کار شما بر روی اینستاگرام و بازاریابی با اینستاگرام

در سال ????، اينستاگرم ??? ميليون کاربر داشته که ?? درصد از آنها از بهترين شرکتها مطابق آمار نشريه فوچون هستند که به طور متوسط ????? بار در هفته پست هايي را ارسال مي کنند. و خارج ازاين  ???  برند برتر که در اينستاگرم ارسال  هايي دارند (مانند پپسي، استارباکس، مربي، و نايک)، ?? درصد ارسال ها شامل ارسال عکس ها و فيلم هاي روزانه است. برند ها اينستاگرم را  در به عنوان يه روش معمولي براي ايجاد شخصيت در پشت نام تجاري درنظر مي گيرند که فراتر از کلمات، تصاوير محصول، فروش و پيشنهادات است.
در اينجا برخي از ايده هاي  آموزش بازاريابي در اينستاگرام براي ساخت کسب و کار در اينستاگرا م ، بدون توجه به صنعتي خاص ارائه مي شود.
    براي تعامل با کاربران و مارک هاي ديگر در اينستاگرام (instagram)، شما بايد يکي از دو مرود زير را انجام دهيد:
شروع يک مکالمه. بايد بيش از عکس زيبا ارائه کنيد. از پست يا نظر براي پرسيدن يک سوال باز استفاده کنيد و ديگران را تشويق کنيد پاسخ دهند. اين کار باعث ايجاد گفتگو شده و تشويق ديگران به پاسخ، اجازه مي دهد شما با ادامه گفت و گو به ارائه تخصص خود بپردازير و يا بينش خود را به ديگران انتقال دهيد و يا از آنها باد بگيريد.
در هنگام جستجو از طريق پست ديگر کاربران اينستاگرام،از اين فرصت براي پرسيدن سوال، به اشتراک گذاشتن يک فکر يا نکته ، يا ديگران را ترغيب به گفتگو کنيد (با برچسب زدن آنها را آنها را آگاه سازيد). هرچه در پست هاي ديگران سخنان جذاب تر بگوييد ، کاربران ديگر بيشتر به شما جذب خواهد شد و توجه بيشتري به پست هاي شما خواهند کرد.. در زماني که شما در پست ديگران درگير مي شويد، شما پيروان جديدي را جذب مي کنيد.
پيوستن به يک مکالمه. وقتي که شما در اينستاگرم مي چرخيد و احساس مي کنيد يک گفت و گو پيدا کرده ايد که مي توانيد در آن نقشي ايفا کنيد پس به آن بپيونديد! کاربران ممکن است بينش شما ، شوخ طبعي، و يا راهنمايي  شما را مفيد ببينند و از شما قدرداني کنند، و شما به احتمال زياد پيروان جديدي به دست مي آوريد.
بازاريابي در اينستاگرام ؛ مطمئن باشيد که مارک ها و کسب و کاريي را دنبال مي کنيد که مورد حمايت و پذيرش شما هستند و يا مي خواهيد از آنها چيزي ياد بگيريد و يا آنکه براي شما ارزشي ارائه مي کنند. وقتي که شما مارک هاي ديگري که مربوط به اهداف منحصر به فرد شما و يا مرتبط با نام تجاري شما و اهداف شما هستند را دنبال مي کنيد، يا کاربراني که در صنعت شما داراي رهبري فکري هستند ، و يا کسب و کارهايي که  که ديدگاه ها و ارزش هاي فکري مشابه شما را به  اشتراک مي گذارند را دنبال مي کنيد ، شما فرصت زيادي براي پيوستن به يک مکالمه را پيدا مي کنيد.
    پيروي از قوانين ساده در هنگام ايجاد يک استراتژي محتوا براي اينستاگرام:
اطمينان از اينکه عکس ها و تصاوير شما ، حرفه اي و تميز هستند.
تصاوير بي ربطي که علاقه پيروان را از دست به دنبال ندارد را ارسال نکنيد. هر پست بايد ارزش به دنبال آورد.
اطمينان حاصل کنيد که پست هاي شما يک نکته، گفتن  يک داستان، يک ايده يا يک فکر توانمند، يا پررنگ کردن يک نقطه عطف درشرکت را به اشتراک مي گذارد.
از واقعي يا خام بودن هراسي نداشته باشيد. شکل و شمايل و ظاهر شما و کسب و کارتان نيازي نيست هميشه در حالت آماده به کار باشد. مردم بيشتر با خود واقعي شما  ارتباط برقرار مي کنند و دوست دارند پشت پرده و نمود واقعي کسب و کار شما را ببينند. پس به دنبال ظاهر سازي نباشيد..
متفاوت پست هاي خود را متفاوت کنيد ، پيروان خود را خسته نکنيد. اگر شما ايده هاي جديدي نداريد، مارک خود را با عنوان مانند مثال ها ارتقا دهيد مانند: #throwbackthursday يا #teamtuesday يا #mondaymantra. آنچه را ديگر کاربران اينستاگرام انجام مي دهند به اهرم ارتقاء مشاهده کنيد.
    استفاده از هشتگهاي براي پيدا کردن و صحبت با پيروان، مشتريان احتمالي، و يا اشخاص ديگر در صنعت شما.
هشتگ نمادي است (#) که شما در مقابل يک کلمه يا گروهي از کلمات براي تعيين يک عبارت جستجو يا موضوع بحث قرار داده مي دهيد. براي کسب و کار خود ?? هشتگ ايجاد کنيد که به صورت مارک، محصول و خدمات،و يا با مکان شما و يا جامعه شما مرتبط باشد. کلماتي که مشتريان بالقوه در جستجوهاي خود براي پيدا کردن شما از آناستفاده خواهند کرد را در نظر بگيريد.
کاربران اينستاگرم بين  ?? تا ?? هشتگ درهر پست استقبال مي کنند. اين امر به برند ها اين شانس را مي دهد تا  فرصتي براي لمس پيروان بيشتر داشته باشند  و طرفداران خود را گسترش دهند.
    پياده سازي يک دعوت به اقدام در هر پست.
ارسال در رسانه هاي اجتماعي در مورد تعامل باديگران از طريق ايجاد روابط  معتبر آنلاين است تا ديگران به شما کمک کنند با اوضاع اجتماعي ارتباط پيدا کنيد. هنگامي که هيچ تعاملي وجود نداشته باشد، مطالب شما اساسا هيچ کاري براي شما و يا نام تجاري شما انجام نمي دهد. هدف ما اين است که تعامل ديگران را جذب کنيم . بنابراين شما مي توانيد دنبال کنندگان وفادار خود را بسازيد و پيام خود را از طريق به اشتراک گذاري اجتماعي تقويت کنيد  و مردم را به واکنش نشان ترغيب کنيد.
ايجاد يک دعوت به اقدام در هر پست باعث خواهد شد پيروان خود را از راه هاي مختلفي به تعامل واداريد. و فقط در موردي يک  راه خوب است. فراخواني براي اقدام بيانيه و يا سوالي است که از پيروان خود مي پرسيد و يا از آها مي خواهيد کاري را انجام دهند و شامل دامنهي وسيعي مي شود مثل:
پاسخ به اين سوال
نگاهي به اين نظر سنجي
به اشتراک گذاشتن اين پست
برچسب يک دوست
به عنوان مثال، اگر شما در حال شرکت در يک کنفرانس در سن ديگو هستيد که بسياري از بحث هاي اجتماعي برپاست ، يک راه براي تعامل با پيروان و ساير شرکت کنندگان و يا سخنرانان در کنفرانس ارسال اين پست  است : “من خيلي هيجان زده هستم  در مورد حضور در اين کنفرانسnameofconference   ! چه کس ديگري در جريان اين کنفرانس است، و ديدن چه کسي که شمارو بيشتر هيجان زده مي کنه؟ ”  پيروان (دنبال کنندگان )  شما و هر کسي اين پست رو ميبينند و هشتگ هاي زير را دنبال مي کنند : #conferencename وnameofconference: #conferencename
چگونه اين کارتعامل شما را تحت تاثير قرار مي دهد؟ اولا، تعامل بيشتري دريافت مي کنيد (به عنوان مثال، يک نظر)، مردم بيشتري درگير خواهند شد و افراد بيشتري پست هاي شما  را مشاهده مي کنند. دوما، نظر دهنگان احتمالا مردم را در کامنتشان برچسب بزنند که اين بدان معني است که افراد بيشتري را به پست هاي شما ارتباط مي دهند. آن افراد ديگر هم ممکن است با تگ زدن (برچسب زدن )  و اظهار نظر  پيام شما  را  به صورت نمايي و صعودي تقويت کنند.
    مطمئن شويد که ديگر کاربران اينستاگرام را براي کمک به تقويت پيامتان با استفاده از نماد “@” قبل از نام اينستاگرم آنها ، برچسب بزنيد .
به فردي برچسب مي زنيد اطلاع داده خواهد شد، و در اينستاگرم، آنها را مجبور نيستند شما را دنبال کنيد و شما هم لازم نيست که  آنها را دنبال  کنيد تا بتوانيد آنها را برچسب زده و مطلع کنيد (بر خلاف سيستم عامل هاي ديگر رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوک).
ديگر کاربران دوست دارند ببدانند پيامشان به اشتراک گذاشته  شده و از طريق پيروان وفادارشان پخش شده است ، بنابراين اط طريق برچسب ها مي توان واکنش کاربران را مشاهده کرد. همچنين، اگر آنها معروف هستند و يا دنبال کنندگان بسياري دارند، شما ممکن است  نه تنها نياز به تگ زدن آنها داشته باشيد بلکه آنها را هشتگ هم کنيد به اين ترتيب، صرفنظر از اينکه چگونه هشدار مي دهيد ، ولي هيچکدام  را از دست ندهيد.
برچسب زدن ديگران را تشويق به تعامل  مي کند . هنگامي که آنها درگير مي شوند،در نتيجه شما توجه بيشتري به پست هاي خود را دريافت خواهيد کرد.
اينستاگرام يک پلت فرم قدرتمند است که مي تواند به عنوان يک ابزار براي توسعه نام تجاري کسب و کار شما استفاده شود. به اشتراک گذاري محتواي تصويري در مورد نام تجاري شما اجازه مي دهد تا پيروان شما براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد شما از راه شخصي تر و راحت تري استفاده کنند.وقتي شما از اينستاگرام با هدف و استراتژي استفاده کنيد ، مي توانيد نام تجاري خود را بسازيد و پس از طرفداران و دنبال کنندگان شما را کسب و کار شما را سودمند و سود آور مي سازند.