تولید محتوا برای سایت

توليد محتوا براي سايت :امروزه اغلب اشخاص و کسب و کار ها ، وب سايت اختصاصي خود را دارند، ولي اکثريت اين وب سايت ها يا بروز رساني نمي شوند ، و يا محتوا و مطالبي که در آن ها قرار مي گيرند ، استاندارد نبوده و ممکن است به دليل عدم آشنايي افراد با سيستم هاي مديريتي و بخش هاي فني وب سايت مشکلاتي را نيز به وجود آورند. در اين مقاله قصد داريم ، به معرفي روش هايي براي توليد محتوا براي سايت و ويژگي هاي يک محتواي خوب براي سايت را معرفي کنيم،
استاندارد هاي توليد محتوا براي سايت

هر سايت باتوجه به هدفي که براي آن طراحي و ساخته مي شود ، ويژگي هاي خاص خود را دارد، محتوايي که براي اين وب سايت ها توليد مي شود نيز از اين قاعده مستثنني نبوده و بايد بر اساس اصول و قواعد خاصي توليد شوند.
توليد محتوا براي سايت بر اساس سئو سايت

بيشتر افرادي که مي خواهند سايت خود را بروز رساني کنند، قصد بهبود رتبه ي سايت در نتايج جستجو و سئو سايت خود را داشته و مي خواهد علاوه بر تثبيت موقعيت خود در نتايج جستجو ، پيشرفت نيز داشته باشند، توليد محتواي سايت بر اساس سئو ، تمامي ويژگي هايي که موتور هاي جستجو به آن حساسيت نشان مي دهند را رعايت کرده و کاملا مطابق با استاندارد هاي سئو و بهينه سازي سايت مي باشد.
توليد محتواي سايت براساس نياز کاربران

سايت هايي که محتوا محور هستند (وب سايت هايي که اغلب کاربران آن بخاطر محتوا و مطالب سايت به آن مراجعه کرده و از آن باز ديد مي کنند) با توجه به موضوع فعاليتي که دارند ، بايد بر اساس نياز خواننده و بازديد کننده ي سايت مطلب گذاري شوند ، توليد محتوا براي اين نوع سايت ها بايد بر اساس ترتيب زماني صورت گرفته و کاملا منظم باشد. توليد محتوا براي سايت يکي از مهمترين عوامل تاثير گذار در رتبه بدي سايت در نتايج جستجو بوده و استاندارد سازي محتواي سايت براي موتور هاي جستجو يکي از مهتمرين نکاتي است که در توليد محتوا براي سايت بايد به آن توجه کنيم.
استفاده از مطالب مفيد در توليد محتوا براي سايت

محتوا و مطالبي که براي وب سايت گذاشته مي شوند بايد براي کاربران مفيد باشد. علاوه بر موتور هاي جستجو ، بازديد کننده گان و کاربران سايت نيز مهم بوده و بايد توجه ويژه اي به آن ها شود ، چرا که همين موتور هاي جستجو ، رفتار و واکنش کاربران در مقابل محتواي وب سايت را نيز زير نظر گرفته و آن را نيز به عنوان معياري براي رتبه بندي سايت در نظر مي گيرند. پس در هنگام توليد محتوا براي سايت ، هرگز نبايد کاربران سايت را فراموش کنيم ، چون مطالبي که براي کاربران جذابيت داشته باشد ، نزد موتور هاي جستجو نيز محبوبيت خواهد داشت.
عدم استفاده از مطالب تکراري در توليد محتوا براي سايت

مطالب تکراري در سايت ، همانند سمي هستند که ضربات جبران ناپذيري به سايت مي زنند.زماني که شما از مطالب و محتواي کپي براي بروز رساني وب سايتتان استفاده مي کنيد ، موتور هاي جستجو وب سايت شما را به عنوان متقلب شناسايي کرده و نمره ي منفي براي آن ها لحاظ مي کنند. اگر اين روند بيش از حد معمول و خطوط قرمزي که موتور هاي جستجو تعيين کرده اند ادامه داشته باشد ، وب سايت پنالتي شده و ممکن است به صورت کامل از نتايج جستجو حذف شود.
اندازه ي مطالب

طول محتوا و مطالب سايت يکي ديگر از معيار هايي است که موتور هاي جستجو آن را به عنوان معياري براي رتبه بندي سايت ها در نظر مي گيرند . عامل تعيين کننده براي اندازه ي محتوا، موضوع سايت ، موضوع مطلب و گروه مخاطب مطالب مي باشند. از اين رو ممکن است يک مطلب 300 کلمه اي در يک موضوع براي سايت طول زيادي داشته باشد و برعکس ممکن است مطلب ديگري با 700 کلمه در موضوعي ديگر اندازه ي کمي داشته باشد. لذا تيم توليد محتواي ساپورت سايت ، با تحليل وب شايت شما ، بهترين اندازه و تعداد کاراکتر را مشخص مي کنند.
تصاوير مورد نياز براي توليد محتواي سايت

تصاوير در طراحي سايت از اهميت ويژه اي برخوردار هستند، چون علاوه بر زيبايي ظاهري سايت ، بازديد کننده را ترغيب به ادامه فعاليت در سايت کرده و فرآيند تبديل شدن مشتري بالفعل به مشتري بالقوه را سريع تر مي کند. استفاده از تصاوير زيبا ، متناسب با رنگ بندي ، استايل سايت و فيلد کاري وب سايت از جمله نکاتي است که در انتخاب تصاوير بايد به آن ها توجه شود.
نکته مهم ديگر در استفاده از تصاوير در سايت ، حجم و اندازه تصاوير مي باشد ، تصاوير سايت يکي از عوامل بالا برنده حجم وب سايت مي باشند، و از آنجايي که حجم سايت به صورت مستقيم بر سرعت لود سايت تاثير مي گذارد، موتور هاي جستجو به اين موضوع حساسيت نشان داده و اين امر را در رتبه بندي سايت ها در نتايج جستجو تاثير مي دهند، به همين دليل ، حجم و ابعاد تصاوير بايد به صورت ايده آل و مطاابق با استاندارد هاي سئو در سايت گذاشته شوند، بديهي است که تصاوير با کيفيت پايين نيز باعث آزرده شدن کابران وب سايت خواهد شد.

وب نوش