نحوه طراحی صفحه اصلی وب سایت

برداشت های اول از طراحی سایت بسیار حیاتی است"

صفحه اصلی راجع به شما و شرکتتان چه می گوید؟ اگر مثل دیگر طراحی سایت ها باشد، اطلاعات خیلی کمی ارائه می دهد.

بسیاری از شرکت ها به این موضوع واقفند که طراحی سایت ابتدایی ترین کانال بازاریابی تجارت آنها است. اما فراموش کرده اند که مردم از جمله مشتریان بالقوه آنها محصولاتشان را نمی خورند، نمی نوشند، بو نمی کنند و با آن نمی خوابند.

این بدین معنی است که صفحه اول طراحی سایت شان یک ویترین از آنچه که شرکت بر آن تمرکز کرده است می باشد.

بعضی از عناصر مشترک طراحی سایت های شرکت ها عبارتند از:

- فروش محصولات

- اخبار

- وقایع و اطلاعیه ها

- navigation

- جستجو

آنچه در اکثر صفحات اصلی از قلم افتاده است، یک توضیح واضح و دقیق از شرکت است. اگر مشتریان بلافاصله متوجه نشوند که شما چه می فروشید و یا چه کاری انجام می دهید، ممکن است که خسته شده طراحی سایت را ترک کنند.

مشتریان فعلی چه می شوند؟

ممکن است بپرسید که "مشتریان فعلی می دانند که ما که هستیم و چه می کنیم" اگر چه این موضوع درست است اما طراحی سایت شما باید یک منبع آماده برای جلب مشتریان جدید و در عین حال حفظ مشتریان موجود باشد. اما اگر مشتریان جدید از آنچه شما ارائه می دهید زیاد مطمئن نباشند، ممکن است طراحی سایت را ترک کرده و سراغ شرکتی بروند که واضح تر باشد. هدف شما باید برقراری تعادل میان فراهم آوردن ابزار برای منحنی مشتریان موجود و اطلاعاتی که مشتریان جدید برای تصمیم گیری در مورد همکاری با شرکت شما نیاز دارند، باشد.

این کار با یک یا دو جمله و همچنین چند لینک مورد نیاز امکان پذیر است. 

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ