توسعه کسب و کار با استفاده از اینستاگرام

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام در بین کاربران از جایگاه بالایی برخوردار است. با استفاده از این شبکه و مزیت های آن میتوانید خیلی آسان کسب و کارتان را توسعه داده و در زمینه تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام از آن بهره ببرید.


در ادامه با نکاتی آشنا میشوید که با رعایت آنها نتیجه مطلوب تری را کسب خواهید نمود:

بهینه سازی پروفایل
اینستاگرام این امکان را به شما می دهد تا به راحتی در آن عضو شوید و مشخصات و بیوگرافی خود را در آن قرار دهید.اگر شما از اینستاگرام برای کسب و کارتان استفاده میکنید باید توجه داشته باشید که بر روی چند زمینه مهم تمرکز کنید. از یک تصویر متناسب برای پروفایل خود استفاده کنید تا کاربران براحتی بتوانند شما را بیابند.همچنین سعی کنید برای پروفایلتان نامی را انتخاب کنید که مشابه با نام کاربری شما در دیگر شبکه های اجتماعی مانند توییتر باشد و آن کلمه به نحوی باشد که به آسانی بتوان از آن به عنوان هشتگ استفاده نمود. در قسمت bio سعی کنید اطلاعات جالب و جذاب را در زمینه کسب و کارتان قرار دهید.

قرار دادن آدرس وبسایت در قسمت bio
تنها یک مکان در پروفایل اینستاگرام وجود دارد که شما میتوانید یک لینک در آنجا قرار دهید.توجه داشته باشید که چه نوع لینکی را در این قسمت قرار میدهید. اگر میخواهید کاربران مستقیم به بلاگتان ارجاع شوند ، آدرس اصلی بلاگ را قرار دهید.اما اگر میخواهید تا موضوعی را در بلاگتان دنبال کنند میتوانید آدرس آن صفحه را قرار دهید.همچنین در صورت نیاز میتوانید لینک را تغییر دهید.

قراردادن اکانت در حالت عمومی (public)
تنها در صورتی که از اکانت شخصی استفاده میکنید میتوانید برای آن محدودیت قرار دهید.اما اگر از اینستاگرام برای توسعه و ترویج کسب و کارتان استفاده میکنید باید در حالت عمومی قرار دهید. چرا که اغلب کاربران ترجیح می دهند تا ابتدا تصاویر شما را مشاهده و سپس شما را دنبال (follow) کنند.

استفاده از هشتگ (hashtag)
استفاده از هشتگ یک راه بسیار عالی است تا تصاویر شما در معرض دید همگان قرار گیرد و مخاطبان جدید بسیار جذب کسب و کارتان گردند. ۵ تا ۷ هشتگ متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید. هرگز از هشتگ های محبوب که مرتبط با کسب و کارتان نیستند استفاده نکنید.

تولید محتوای متفاوت
همانند دیگر شبکه های اجتماعی ، پستهای شما تنها نباید در رابطه با شما و محصولات و کسب و کارتان باشد.شما میتوانید در پشت پرده نیز از مطالب مرتبط در زمینه فعالیتتان استفاده کنید.

استفاده از تصاویر و فیلم
به طور معمول تعداد تصاویر از ویدیو ها بیشتر می باشد. سعی کنید به طور یکسان از هر دو آنها استفاده کنید.چرا که ویدیو تاثیر بیشتری برروی مخاطبان شما می گذارد.

استفاده از فیلترهای تصویری
به منظور ارتقا فیلم و عکس در اینستاگرام فیلترهایی برای آنها موجود می باشد.به طور میانگین استفاده از این فیلترهای تصویری باعث جذاب تر شدن عکس ها و فیلم ها خواهد شد. 

خدمات و محصولات صنعتی

 الکتروپمپ