ترفندهای پول درآوردن از طریق اینستاگرام

داشتن ??? ميليون کاربر فعال در سراسر دنيا يکي از بهترين و قانع کننده ترين دلايل براي کسب درآمد ازبازاريابي در اينستاگرام است.
اينستاگرام کار خود را با اشتراگ گذاري عکس آغاز کرد. اما پس از مدتي قابليت هاي خود را توسعه و به کاربران امکان به اشتراک گذاشتن ويدئوهاي ?? ثانيه اي را نيز داد. همين خصوصيت به کاربر کمک مي کند تا بيزينس خود را رونق ببخشد و از طريق اين شبکه اجتماعي درآمدزايي داشته باشد.
براي اين منظور، بايد در همان ابتدا دو کار را انجام دهيد:
?. تعداد فالوئرهاي خود را افزايش دهيد
اين کار ضرورت بسياري دارد. فالوئرهاي شما در اينستاگرام در واقع مشتري هاي بالقوه هستند. بنابراين، ابتدا به دنبال راهي براي افزايش تعداد فالوئرهاي واقعي باشيد. منظور از «واقعي» افرادي هستند که فعاليت دارند و پيج هاي بيهوده نيستند.
?. از هشتگ استفاده کنيد
از هشتگ هاي ساده و خوانا استفاده کنيد تا فالوئرها به راحتي شما را پيدا کنند. هشتگ به شما اين امکان را مي دهد تا کاربراني که دنبال کننده شما نيستند نيز بتوانند پست شما را ببينند.
پيش از هرکاري اين را هم بدانيد که لينک ها در اينستاگرام قابل کليک نيستند. اما اگر پست هاي اينستاگرام را در توئيتر، فيس بوک يا تامبلر به اشتراک بگذاريد، مي توانيد روي آنها کليک کنيد. لينک هاي شما بايد به گونه اي باشند که به راحتي در حافظه کاربران اينستاگرام باقي بماند. بعلاوه، صفحه مقصد نيز بايد براي نسخه موبايل طراحي شده باشد.
از ديگر مزيت هاي کوتاه و به يادماندني بودن لينک ها اين است که خودتان هم مي توانيد به راحتي آن را روي عکس يا ويدئوي موردنظر وارد کنيد.
در ادامه مطلب، ترفندهاي فروش محصولات در اين شبکه اجتماعي، ارائه خدمات به کاربران، معرفي و فروش کتاب، فروش ربطه اي و کسب درآمد از طريق برگزاري وبينار در اينستاگرام را برايتان توضيح داده ايم.
راههاي بازاريابي در اينستاگرام , درآمدزايي از اينستاگرام
ترفندهاي فروش محصولات در اينستاگرام
افزايش تعداد فهرست ايميل
کار خود را با زياد کردن تعداد دريافت کننده هاي ايميل هاي گروهي آغاز کنيد. براي مخاطبين لينک هايي را ارسال کنيد که در صفحه آنها حتما عکس يا ويدئويي که در اينستاگرام به اشتراک گذاشته ايد نيز موجود است.
?. ليد مَگنت* خود را با اضافه کردن عکس يا ويدئو کامل کنيد. به طور مثال، اگر قرار است کتاب الکترونيک بفروشيد، از جلد آن اسکرين شات بگيريد. يا اگر ويدئوي آموزشي ارائه مي دهيد، ?? ثانيه از بخش جالب آن را با کاربران به اشتراک بگذاريد.
* ليد مَگنت، محصول يا خدماتي است که فروشنده اينترنتي به مشتري بالقوه خود ارائه مي دهد تا در عوض آدرس ايميل او را دريافت کند.
?. پيام شخصي بسازيد و از کاربران بخواهيد مشترک شما شوند. مي توانيد يک ويدئوي ?? ثانيه اي بسازيد و کاملا خلاصه به کاربران دليل اينکه چرا بايد مشترک شما شوند را توضيح دهيد.
?. آيا از طرف فالوئرها پاسخي دريافت مي کنيد؟ از کاربران اجازه بگيريد که آيا مي توانيد از پاسخ آنها براي تضمين بيشتر و تبليغ کار خود استفاده کنيد؟ سپس عکسي از بهترين فسمت پاسخ آنها بعلاوه نام و وب سايتشان بگيريد و در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد.
?. برخي از ترفندها و کاربردهاي محصول يا خدمات خود را براي کاربران بنويسيد. اين مي تواند همچون يک تيزر تبليغاتي عمل کند و موجب اشتياق بيشتر کاربران براي يادگيري يا کسب اطلاعات بيشتر در مورد آن محصول بشود.
?. از زيباترين بخش فرم اشتراک خود اسکرين شات بگيريد و از مردم بپرسيد که آيا تمايل دارند در توصيف اين عکس با شما همراهي کنند.
فروش محصول
آيا محصول ديجيتال يا فيزيکي مي فروشيد؟ در اينجا براي فروش بيشتر آنها در اينستاگرام راهکارهايي براي شما داريم.
?. در اينستاگرام پيش فروش راه بيندازيد: با عکس يا ويدئو، تيزر تبليغاتي از محصول خود تهيه کنيد و در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد. با اين ترفند، مشتري را وسوسه مي کنيد تا بداند چه محصولي را قرار است معرفي کنيد. براي اينکه کمي هم غلو کرده و کنجکاوي کاربر را بيشتر غلغلک داده باشيد، براي محصول خود هشتگ نيز تعريف کنيد.
?. براي محصول خود ويدئوي تبليغاتي ?? ثانيه اي بسازيد. اين را در نظر داشته باشيد که در اين ?? ثانيه بايد بهترين ويژگي هاي محصول خود را معرفي کنيد و URL کوتاه شده وب سايت خود را نيز اعلام کنيد.
?. اگر از طرف مشتري ها ويدئويي داريد که از محصولات شما سپاسگزاري مي کند، براي ضمانت بيشتر کيفيت محصول خود، آن را به صورت ويدئو در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد.
?. با عکس مشتري ها و کاربراني که از محصولات شما استفاده مي کنند و عکس ها را براي شما ارسال کرده اند، کلاژ بسازيد و در اينستاگرام به اشتراگ بگذاريد. براي آنها هشتگ نيز تعريف کنيد.
??. عکس هاي اينستاگرام مشتري هاي خود را در آلبومي در وب سايت خود به اشتراک بگذاريد. البته ابتدا از آنها اجازه بگيريد. با اين کار به مشتري هاي احتمالي نشان مي دهيد چه افرادي مشتري هاي شما هستند و اين به فروش بيشتر کمک مي کند.
راههاي بازاريابي در اينستاگرام ,ترفندهاي اينستاگرام
 کسب درآمد از اينستاگرام بدون سرمايه
ارائه خدمات
اينستاگرام براي بيزينس هايي که بر پايه خدمات هستند، راهکارهاي بسياري دارد، تفاوتي هم ندارد که طراح وب يا حسابدار باشيد. در ادامه تعدادي از آنها را برايتان نوشته ايم که به توسعه شغل شما کمک مي کنند.
??. اينستاگرام خود را به پروفايلي براي ارائه سرويس به مشتري ها تبديل کنيد. اين کار مي تواند با اشتراک گذاشتن اسکرين شات هايي از طراحي هاي گرافيکي شما، آخرين عروسي که آن را برگزار کرده ايد يا ويدئويي از خواندن نامه اي از طرف يک مشتريِ راضي باشد. فرقي نمي کند. مهم اين است از حساب کاربري ايستاگرام خود به عنوان سند موفقيت استفاده کنيد.
??. مشتري هاي موردنظر خود را فالو کنيد و همه کارهاي آنها را مورد بررسي قرار دهيد.
??. براي خدمات خود تبليغات بسازيد. به طور مثال، مي توانيد در يک ويدئوي ?? ثانيه اي مشکلي را توضيح دهيد و بگوييد محصول شما چگونه مي تواند آن را برطرف کند.
??. از مشتري هاي خود بخواهيد عکسي ثبت کنند که نشان دهنده مشکل آنها در استفاده از هشتگ خاصي است. در عوض نيز به آنها اعلام کنيد که برنده، به مدت ?? دقيقه مشاوره رايگان از شما دريافت خواهد کرد. برنده، مشتري شما خواهد شد و محصول شما را خريداري خواهد کرد. بازنده نيز مشتاق مي شود تا بيشتر در مورد شما بداند.
??. از نامه هاي قدرداني مشتري ها عکس بگيريد و در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد.
تبليغ و فروش کتاب
اگر نويسنده کتاب يا فقط فروشنده کتاب هاي مختلف هستيد، شايد راهکارهاي زير به شما کمک کند تا مشتري هاي بيشتري براي خود پيدا کنيد.
??. از بررسي ها و نظرات منتقدان که به کتاب موردنظر ? ستاره داده اند، عکس بگيريد و به همراه بخشي از متن کتاب، با فالوئرها به اشتراک بگذاريد. اين کار به شما اجازه مي دهد تا از زبان ديگران از کتاب يا محصول خود تعريف کنيد.
??. از نوشته هاي جالب کتاب عکس بگيريد يا از نوشته هاي آن تصويرسازي کنيد و در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد. اين باعث تشويق بيشتر خواننده براي خريد کتاب مي شود.
??. سوالات تصويري از متن کتاب تهيه کنيد که فقط در صورت مطالعه متن کتاب بتوان به آنها پاسخ داد. مي توانيد براي کمک به کاربر، صفحه اي که سوال را از آن بيرون کشيده ايد، ذکر کنيد تا موجب خوشحالي کاربر بشود.
??. از فروش هاي ويژه و تخفيف هاي خود عکس بگيريد و در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد.
??. اگر نويسنده کتاب هستيد، بخشي از کتاب را خودتان بخوانيد و به صورت ويدئوي ?? ثانيه اي در اينستاگرام به اشتراگ بگذاريد.
راههاي بازاريابي در اينستاگرام , درآمدزايي از اينستاگرام
کسب و کار در اينستاگرام
برگزاري وبينار
برگزاري وبينار يکي از بهترين روش ها براي فروش محصول است. اين روش بسيار بهتر از ايميل و وب سايت پاسخ مي دهد. هر چه تعداد حاضرين در سمينارهاي آنلاين بيشتر باشد، درصد فروش بيشتر خواهد بود. براي بهبود وبينار در ادامه چند ترفند نوشته ايم.
??. براي وبينار خود ويدئوي ?? ثانيه اي تبليغاتي بسازيد. اگر اين ويدئو از برنامه اصلي باشد بسيار بهتر است تا بتواند اشتياق حاضرين را نيز به خوبي نمايش دهد.
??. در مورد تاريخ وبينار گرافيک هاي يادآوري ارسال کنيد. همچنين، گرافيک هايي هم براي نمايش زنده بودن وبينار بسازيد و به اشتراک بگذاريد.
??. اگر از وبينار پيشين، بازخورد خوب و مثبتي دريافت کرديد، از آن عکس بگيريد و با کاربران به اشتراک بگذاريد.
??. از چيزهايي که فقط شرکت کننده ها در وبينار به طور رايگان دريافت مي کنند عکس بگيريد و در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد.
??. اگر در وبينار بيشتر از يک سخن گو داريد (همچون هنگ اوت گوگل پلاس) از چهره همه آنها عکس بگيريد و به صورت کلاژ در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد.
افزايش فروش رابطه اي
فروش رابطه اي يک روش بازاريابي است که صاحب بيزينس به واسطه ها براي معرفي بازديدکنندگان يا خريداران جديد، پاداش مي دهد. اين سيستم چهار بازيگر اصلي دارد: کالا، شبکه، ناشر و مشتري. براي گسترش فروش رابطه اي از طريق اينستاگرام مي توانيد از روش هاي زير کمک بگيريد.
توجه داشته باشيد که براي به اشتراک گذاري هر کدام از لينک ها دو گزينه در اختيار داريد: لينک کردن به بررسي هايي که براي محصول فروش رابطه اي نوشته شده اند يا لينک به محصول اصلي. اگر از لينک هاي رابطه اي استفاده مي کنيد بايد موارد زير را در نظر داشته باشيد.
??. علاقه و اشتياق واقعي خود از خريد محصولي که براي آن واسطه شده ايد را با عکس و ويدئوهاي متعدد نشان دهيد تا فالوئرها را براي داشتن آن محصول تحريک کنيد.
??. عکس يا ويدئويي از نتيجه يا کاربرد محصول خريداري شده در اينستاگرام بگذاريد. کاربران از اينکه نظرات فردي که قبلا از محصول موردنظرشان استفاده کرده و نتيجه خوب آن را ديده باشد، استقبال مي کنند.
??. ويدئوي ?? ثانيه اي بسازيد تا کاربر مشتاق شود به لينک موردنظر شما برود و در مورد محصول مورد تبليغ شما بيشتر تحقيق و اطلاعات کسب کند.
??. اگر از ميان فالوئرها، کاربراني هستند که مي خواهند از طريق اينترنت درآمد کسب کنند، اسکرين شات هايي از نماينده هاي ديگر که زيرمجموعه چرخه رابطه اي شما و نماينده دوم فروش پس از شما هستند را با آنها به اشتراک بگذاريد تا بيشتر به اين کار جذب شوند.
??. براي افرادي که از طريق فروش رابطه اي شما خريد مي کنند جايزه در نظر بگيريد. از جايزه ها فيلم ?? ثانيه اي بگيريد و با کاربران به اشتراک بگذاريد.