ترفندهایی برای طراحی سایت بهتر

طراحي وب سايت مستلزم تلاش بسيار و صرف زمان و هزينه است. از طرفي با توجه به جايگاه ويژه آن در موفقيت تجاري امروز، از سمت سازمان ها مورد توجه ويژه اي قرار دارد. در ادامه در مورد ترفتدهاي ويژه براي مقابله با موانعي که بر سر راه طراحي موفق وجود دارد مي پردازيم:
کار خود را با طراحي سياه و سفيد آغاز نماييد!
براي طراحي وب سايت خود به روشي حرفه اي و تاثيرگذار، ابتدا به صورتي سياه و سفيد (افکت خاکستري) طراحي خود را تکميل کرده، سپس با دقت تصاوير متناسب با هدف نهايي خود را انتخاب کنيد و مطابق با اولويت هاي تجارت و با هدف ايجاد تمرکزهاي بصري در مخاطب، رنگ آميزي و صفحه آرايي را آغاز نماييد.
هرگز سرعت را قرباني طراحي نکنيد
همان طوري که بارها اشاره شده است، سرعت لود شدن سايت از اولويت و اهميت بسيار بالايي برخوردار است. هميشه توجه داشته باشيد که سرعت وب سايت خود را قرباني طراحي نکنيد و تعادل بين سرعت و طراحي را رعايت نماييد.
ريسپانسيو طراحي نماييد!
اگر مقالات ما را دنبال کرده باشيد بر مفهوم طراحي ريسپانسيو تسلط داريد. جالب است بدانيد که بر اساس گزارشي موثق که در سال 2015 انجام شده است بيش از 30 درصد ترافيک هاي جاري به سمت وب سايت ها از طريق ديوايس هايي مثل موبايل و تبلت انجام مي شود. اگر سايت شما قادر به سرويس دهي بر روي اين ديوايس ها نباشد شمار زيادي از مخاطبان خود را از دست خواهيد داد.
پس ريسپانسيو طراحي نماييد!
استفاده از جهت يابي آسان در سايت شما از اهميت بالايي برخوردار است در طراحي وب سايت خود به عدم ايجاد سردرگمي براي مخاطب اهميت دهيد. با فراهم کردن جهت يابي مناسب و صريح، کاربر قادر خواهد بود به راحتي به سمت خدمات، سرويس ها و محتواي شما هدايت شود.
امکان به اشتراک گذاري در شبکه هاي اجتماعي را فراهم کنيد
توصيه مي شود براي به اشتراک گذاري مطالب وب سايت خود در شبکه هاي اجتماعي از پنل هاي مناسب استفاده نماييد. فراهم کردن اين امکانات تاثير بالايي در داغ کردن لينک ها خواهد داشت.
شعار کليدي Content is King! را که فراموش نکرده ايد!
شعار کليدي Content is King! را که فراموش نکرده ايد! تصور کنيد که نهايتاً با روش هاي مختلف وب سايت خود را در معرض ديد مخاطبان خود قرار داده ايد. نکته اي که در اين مرحله قادر است موفقيت شما را تضمين نمايد استفاده از محتواي بکر و باکيفيت است. 

منبع: دارکوب