آموزش افزایش سرعت لود سایت وردپرس

براي طراحي سايت راه هاي بسياري وجود دارد. يکي از راه ها استفاده از CMS ميباشد. وردپرس يکي از CMS هاي معروف در زمينه راه اندازي سايت هاي پويا ميباشد. زماني که سايت خود را با وردپرس راه اندازي ميکنيد ممکن است از سرعت لود شدن سايت خود راضي نباشيد و احساس کنيد سايت به کندي باز ميشود.
در ادامه روش افزايش سرعت لود سايت وردپرس را آموزش خواهيم داد.

1- استفاده از کد در فايل htaccess
براي اين کار تنها کافي است که به سي پنل خودتان برويد و در فولدر اصلي سايت، مکاني که فايل هاي اصلي سايت شما قرار دارد، در فايل htaccess. کد هاي زير را به انتهاي آن اضافه کنيد:

Code:
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/xml text/css text/plain AddOutputFilterByType DEFLATE image/svg+xml application/xhtml+xml application/xml AddOutputFilterByType DEFLATE application/rdf+xml application/rss+xml application/atom+xml AddOutputFilterByType DEFLATE text/javascript application/javascript application/x-javascript AddOutputFilterByType DEFLATE application/x-font-ttf application/x-font-otf AddOutputFilterByType DEFLATE font/truetype font/opentype


2- استفاده از افزونه Gzip
راه دوم که ساده تر است استفاده از افزونه WordPress Gzip Compression ميباشد. در اين روش تنها کافي است که شما افزونه Gzip را دانلود و در سايت خود نصب کنيد. بعد از نصب کافي است که فقط افزونه را فعال کنيد، بقيه کار ها را خود افزونه انجام ميدهد. 

منبع: سرزمين دانلود